Repte 149 "Jo, fotografia"

viernes, 25 de junio de 2010

13 comentarios:

Sergio dijo...

Paso a comentar la foto:

M'agraden molt els colors escollits i la composició.
Entenc que era un tema moolt dificil, però has sapigut trobar una manera atractiva de representar-te a la foto, jugant amb diferents exposicions que ens mostren una Xenia molt activa (es la meva interpretació). La manera de mostrar la cámara no m'acaba de fer el pes, tot i que queda molt bé a la composició no l'acabo de veure del tot integrada.

Molt bona foto i bon repte, encara que t'hagis quedat sola ;).

La setmana que bé segur que no pasa!!

Lluis-T dijo...

bé, obviament sembla que l'Arnau deu haver marxat fora i no ha vist que estava reptat.
I els que teniem el telèfon de l'Arnau també estavem fora o hem badat.
Així doncs guanyes per no presentació del rival, el que no treu que no es facin comentaris a la foto, endavant...

cmntez@gmail.com dijo...

Potser Lluís hauríem d'encarregar la tasca d'avisar o que la persona reptada respongui abans de dimecres, per exemple, al repte. En cas contrari si creiem tots que no ho sap li pot caure un xorro d'avisos sense voler-ho.
No és sempre així però de vegades passa, Xènia.
Tenint en compte que proposaves el repte, crec o podria ser, (no poso la meva mà al foc que crema) que tinguessis una idea a l'hora de proposar-ho. La imatge és el títol amb el mateix número de síl.labes i s'justa a la teva visió com a reportera (directe) i la teva forma de realitzar els retrats (retallant la figura respecte el fons). Podias haver prescindit de l'objectiu fent aquest autorretrat perquè d'alguna queda clar a la imatge comparant-la amb el títol que la fotografia hi és, perquè és una fotografia. Podias o no posar-ho i l'has posat, enfatitzant-ho més.

Xesca dijo...

Una imatge força agradable. Visualment m'agrada molt, tant pel que fa al format, com pel que fa als colors i la composició.
Enhorabona Xènia!

Marçal dijo...

Una llàstima això de quedar-se sol...
A veure què passa aquesta setmana. El tema com diuen, era complicat. No soc massa amant de superposicions d'imatges però la gamma curta de color i l'aire que té en general no em desagrada gens.

Salut!

Damián Costa dijo...

He de marxar ràpidament.

Sento l'absència, però esti amb en Marçal: no m'apasionen les superposicions perque trobo més atractiva una foto que expresa el tema en una sola idea, encara que sigui complexe, que amb una superposició d'idees.

Esperem que en el proper repte es presenti el contrincant.

Sergio dijo...

Un truc per no quedar-te sola al repte: Repta algú que hagi fet un comentari al repte anterior. ;)

Sergio Ruiz dijo...

Un tema muy complicado, personalmente pensé como resolverlo y no se me ocurrió ninguna idea aceptable. En tu propuestas dejas bien claro los dos conceptos del tema, quizá de una manera demasiado explicita pero, cómo lo afrontas si nó? Una foto muy atractiva, felicidades.

Octavi dijo...

Acabu (Amb u) d'arribar de fora.

Una foto molt xula, però estic d'acord, com han dit, que pot-ser hi han massa coses juntes.

L'imatge em sembla aterradora i sugerent al mateix temps.

Bon repte!!

El Costillero dijo...

Repte de dones!

xenia dijo...

Gràcies! Jo també crec que la imatge és molt millorable. La idea que tenia no és el que realment ha acabt sent, sí el concepte... però no la manera, però no vaig poder fer-ho com pretenia. A mi tampoc m'agraden les superposicions, i tot i que el resultat dinal no em desagrada del tot, crec que ho hagués pogut fer millot.

Mai més reptaré a ningú que no comenti ;)

cmntez@gmail.com dijo...

Perquè no hi hagi cap situació fora de lo normal no podré participar aquest mes.

Lluis-T dijo...

Xenia, hauries de reptar algú ja!
Gràcies!