Rural

sábado, 1 de mayo de 2010

5 comentarios:

Lluis-T dijo...

punt. Connected.
maco el twitter

dani dijo...

m'agrada la foto, però no diu massa cosa i avui per avui, no amb sembla massa creïble. no punt

dani dijo...

sorry, no ho havia vist abans el detall de la pantalla del ordinador molt bo i també molt aconseguida la llum, però sense pum

Damián Costa dijo...

He de dir que m'agrada moltíssim el aquest color com amorteït, una mica lletós, que té. Algun dia m'atreviré a preguntar-te com un fas, per a anar aprenent.
Però, en aquest cas i ha un, la foto em recorda una que ja havies fet on la conexió d'alguna cosa orgànica (en aquest cas: el món rural) al món tecnològic és el punt central. Evidentment, no recordo el títol de la foto: eres tú conectat per recuperar l'energia mentres dormies. L'enquadrament, la paleta de colors,... són diferents però el tema és el mateix.
De totes formes, crec que és una bona foto però en aquest cas em posiciono en el cas del Sergi.

Sergio dijo...

Bona foto, si senyor!

Que es això? Una I-Xada? La regalen amb l'I-Pad? :)

Acabo d'arribar, demà proposo Repte!

So sorry pel retard!