144. Perspectiva

sábado, 22 de mayo de 2010

12 comentarios:

Lluis-T dijo...

la teva imatge em recorda aquells jocs on una estructura es podia observar cap a dintre o cap a fora depenent de com es mirés la imatge. La sensació de perspectiva està correcte, però la imatge no em resulta atractiva.

Gerard dijo...

Punt!!
Molt ben acanseguit l'efecte Eshserià. M'encaixa molt bé en el tema del repte.

Marçal dijo...

M'agrada el joc que has fet amb aquesta perspectiva impossible tot i que l'escenari que li has posat no ajuda massa i més aviat despista una mica.

Puntet

Xesca dijo...

A mi també m'ha vingut Escher al cap en veure l'imatge, i em queda molt clar el concepte de perspectiva. El que no m'agrada gens és el teló de fons de l'imatge.
Tot i així, em quedo amb aquesta.

Punt!

Sergio Ruiz dijo...

Un puntito para tí y para tu perspectiva imposible. Estoy de acuerdo con Marçal. El objeto no acaba de estar integrado en el escenario debido a la incoherencia de la iluminación, de todas maneras se nota que tienes recursos y una buena imaginación.

en Sergi dijo...

Punt!

cmntez@gmail.com dijo...

Sento arribar tard però és festiu a bcn i... Punt!

Lluis-T dijo...

Bon dia a tots,
recordeu que nomès es pot votar fins a les 12 h de dilluns, per tant no es poden comptabilitzar els vots posteriors.
Sergi, vinga a reptar de nou!

El Costillero dijo...

Puuuunt!

Sergio dijo...

Vaya racha llevo... No se me ocurren temas :S

Xesca dijo...

Ui, Sergio, te iba a sugerir que abrieras un diccionario al azar pero... Veo que ya has encontrado tema! ;)
Que el cielo nos pille confesados la semana que viene... :S

Lobo dijo...

Aunque ya no valga par la votación, la figura me ha recordado a mis tiempos mozos cuando iba a la uni y me rallaba con juegos lógicos de Lewis Carroll, la revista Cacumen, geometría proyectiva, .... es lo que tiene haber estudiado Mates!
Prometo estar mas atento a las votaciones