142. Huelga

lunes, 10 de mayo de 2010

4 comentarios:

Lobo dijo...

Siempre me ha gustado la lucha obrera y los carteles típicos de la guerra civil y de reivindicaciones laborales. Aunque le falta algo es la que mas me gusta.
Es mi humilde opinión que no tengo ni idea!!!!

El Costillero dijo...

Punto, por la HUELGA que te has marcado... :)

Damián Costa dijo...

Lo siento, pero no acabo de ver la huelga (aunque sí creo ver la manifestación).
Lo siento pero no me acaba de convencer. Y la foto me gusta, que conste.

Marçal dijo...

Molt bona Octavi!
Jo sí que hi veig la "huelga" i m'agrada veure-hi el moviment de corredisses i cops de porra que malauradament comporten masses vegades.

Però el Sergi ens ha sorprès a tots amb la seva.

Llàstima perquè com diu el Damià, és una gran foto on crec que has recuperat allò que m'agradava de les teves primeres participacions.

Salut!