143. El camí dificil

sábado, 15 de mayo de 2010

6 comentarios:

Marçal dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Marçal dijo...

Estreno votacions. Benvingut al repte Sergio! El dos heu anat a parar a una situació semblant a primer cop d'ull però que alguns detalls els hi dónen lectures prou diferents.

En la teva foto el personatge sembla haver arribat a un lloc d'on no sap com sortir-se'n i està dubtant de cap on ha d'anar. La de l'Espin, ens mostra un personatge que sens dubte té un camí difícil per davant però sembla tenir més clara la seva destinació.

Com a concepte les dues compleixen amb el repte i em quea jutjar l'estètica. Molt correcte la teva però la de l'Espin m'ha captivat.

Molt bona entrada al repte!

Marc Arisa dijo...

Ostia que complicat!!!!
Les dos estan collonudes...
Avui no donare mes comentaris que aquest:

UNA ENTRADA BONISSIMA AL REPTE!!!!!
BENVINGUT!!!!

Pero o sento, finalemt em decanto per l'altre.

El Costillero dijo...

A mi em sembla més difícil un camí fosc que no pas un de blanc del qual s'endevina el final...
Així doncs, PUNT.

Salutti!
(Július)

Xesca dijo...

Benvingut Sergio!

M'agrada molt la teva imatge, la trobo visualment molt atractiva, però pel meu gust, massa càlida per a fer-me pensar en dificultats.

Que el meu vot sigui per l'Espín, no vol dir que la seva sigui millor i la teva pitjor, és sencillament que la seva m'inspira un camí díficil i la teva un camí incert, que pot ser difícil o no.

Bon repte!

Sergio dijo...

Molt bona foto Sergio. M'agrada molt la qualitat del producte final, fino, fino.

L'ambientació hem transporta ràpidament a l'època d'emigració europea de mitjans del segle XX cap a Amèrica, un camí ben dificil.

L'únic que no hem convenç es que no se veure si aquest ninot haurà d'emprendre el camí o si ja ha arribat al seu destí, poder amb una mica més de perspectiva per alguna part m'hagués quedat clar.

Igualment, bon repte, i no oblidis passar cada diumenge per aquí a votar, així tornaràs a ser reptat ben aviat ;)!