Momento Relax

jueves, 30 de octubre de 2008

9 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Dios, dios, dios! Encara no! Encara no! Dios, dios, dios!

Sergio dijo...

En Cris necessita un día més. Esperarem fins dissabte a la nit.

El Costillero dijo...

Punt per en Sergi, aquesta mirada de peix està guay.

Marçal dijo...

Una bona sensació de relax. Control de la situació des d'un punt elevat, un cel poc amenaçador, les mans creuades i aquesta vista tant angular fà que es respiri molt bé la idea del repte. Tens el meu punt.

Grey dijo...

Has pujat al terrat de casa, alla des d'on el mon queda sota teu, el bullici s'escolta llunya, les assecadores han fet d'aquest espai un lloc solitari, el vent fresc contra el teu rostre, el cel sere et convida a jugar a trobar formes en els nuvols...
Sembla que fins i tot m'he relaxat mentre escrivia. T'ha tocat el punt...

Lluis-T dijo...

punt. M'agrada la profunditat, la lectura, l'angular i el contrast i els colors saturats.

Octavi dijo...

Aquesta foto es brutal. Les dues son brutals de fet.

Us heu currat un molt bon repte.

La teva em transmet relax a sacu (Tb amb u) i la post-po em posa calent.

Felicitats per la foto i punt (Però no de final, sino de puntuació).

Octavi dijo...

M'oblidava, el que més m'agrada es la bellesa que has aconseguit d'un element cotidià; has fet especial una cosa vulgar (No en el sentit despectiu, sino de diccionari).

Whistle Man!

cmntez@gmail.com dijo...

Haig de dir que la teva és una gran imatge. És un bon moment trobat. I bona postpo.