notintems

sábado, 25 de octubre de 2008

9 comentarios:

Julius dijo...

Woh---

Ta pichon!
A ver si el silbador plumbica ya...

Grey dijo...

Explicit, directe, ben parit i sobretot, em sento molt identificat amb aixo de que s'et llençi el temps a sobre!!!
Molt ben trobat i molt be que s'et vegi tant petit i indefens front al monstre terrorific que ens amarga l'existencia...
One Point...

en Sergi dijo...

un altre punt per tu, per cert la dinàmica de votar quan sigui? hem de fer alguna cosa per regular-la? o com ho voleu fer?

El Costillero dijo...

Punt!!!!

El Costillero dijo...

I me la poso al Facebook!!!

cmntez@gmail.com dijo...

Puntet també. A mi em passa el mateix amb les mongetes. Es llencen a sobre meu.

Damián Costa dijo...

Si se me permite, porque llego tarde... mi punto para Sergi... me recuerda ligeramente a "A la hora señalada" y "Atrapado en el tiempo"... dos películas que hablan sobre dos cosas distintas...

Marçal dijo...

Jo també m'apunto a la llista de vots pel Sergio.
M'agrada com has plasmat la idea del temps fotent-se a sobre d'algu.

Octavi dijo...

Ei!!

La teva foto em va agradar nomès veure-la-li'ns.

Sencilla i molt bona idea.

Felicitats!!