Contrastos

sábado, 18 de octubre de 2008


7 comentarios:

Octavi dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Octavi dijo...

El comentari suprimit era el meu, es que havia posat el text del Ramón aqui... Whistle.

Em mola sobretoto la delicadesa que has aconseguit i al mateix temps el contrast ben marcat. Molt lograda i molt interessant, la veritat.
De fet, em va molar molt nomès veure-la-li'ns. Però es que la del Ramón m'ha captivat.

Realment crec que es un empat, les dues son molt bones, però... Aquest any no hi ha pany.

Sergio dijo...

Lluís puntet per tú. La foto esta molt ben trobada.

Marçal dijo...

Lluís, hi ha alguna cosa que em falta o em sobra en aquesta foto. A veure si demà tinc més temps per pensar-hi i afegeixo alguna cosa més.

cmntez@gmail.com dijo...

Clàssic entre clàssics.
Un lluisgrama molt ben parit i aconseguint una bona tonalitat de grisos però em falla aquest desenfoc(?).

Lluis-T dijo...

buenas,
com a curiositat pels que no ho coneguin, la imatge és un fotograma, realitzat sense càmera. Consisteix en posar l'objecte en questió, en aquest cas la fulla, sota un feix de llum (la ampliadora)i per contacte amb una superficie sensible a la llum (el paper fotogràfic)i donat un temps determinat d'exposició s'aconsegueix una imatge com la que veieu.
Sobre la pregunta d'en Cris, comentar-te que el tema del desenfoc va ser un petit consell d'en Sergi que estava amb mi al local i em va semblar bona idea que quedesin parts enfocades i parts no, sobretot per la part del "rabito" de la fulla, doncs en la meva opinió la imatge guanyava al trecar la unfiformitat tipica dels fotogrames.
Apadeu

El Costillero dijo...

Bones senyor de les fulles...

La propera vegada que conectis l'assecador... recorda tornar a endollar la nevera...
Que va sortir un bon riuet per tot el local!!!!