LXI Repte: "crisi"

jueves, 9 de octubre de 2008

Crisi

4 comentarios:

Marçal dijo...

Aquest és un d'aquells reptes on es fa difícil decidir-se. La teva foto és molt bona. Un impossible per plasmar una realitat ben viva. Molt ben pensat i realitzat. Si pogués puntuar com a la lliga us donaria un punt a cadascú.

L'aire de "timba" que has donat a l'escena m'agrada molt tot i que potser l'hauria deixat un pensament més clareta...

Felicitats als dos

Octavi dijo...

Parxís. Mira que podies haver escollit jocs, però el parxís es un joc que li tinc carinyu (Amb u a pinyón). De petit jugava amb els meus pares i de gran fumat perdut amb els colegues.

La imatge es impecable, i no sési es a posta o no, però el rotllo de l'1, el que estigui i no a casa (Segur), i el rotllo de la sort em mola molt tot plegat i despeglat.

Punt per a tú.

cmntez@gmail.com dijo...

1 punt. Bona interpretació i posta en escena.

Lluis-T dijo...

es un bon punt sumar d'un en un. Com si la crisi fes que tot anès més a poc a poc i ningú pogues escapar-se. No se si es aquesta la interpretació, pero bé, és la meva. Trobo que un blanc mes potent al dau li hagues fet pujar sencers.