Repte LXI: CRISI

viernes, 10 de octubre de 2008

8 comentarios:

El Costillero dijo...

Punt!!!!!!!!!!!!

Sergio dijo...

Molt bé Ramon.
M'agrada molt la idea, molt divertida. A més les tres fotos tenen bastant qualitat en quant a composició i llum.
L'únic que no em convenç es la composició del tríptic, no m'agrada que les fotos es superposin unes a altres i l'ordre decadent.

Tot i així la foto d'en Sergi es més simbòlica (a part de la qualitat tècnica habitual) i em fa pensar més en la crisis.

Punt per Sergi.

Això serà un combat difícil.

Marçal dijo...

M'ha agradat molt i tret de la de la rentadora les altres dues fotos ténen una llum molt adequada.

La conya, habitual en tu, no fa vacances i ens mostra una una semi crisi ja que com a minim, hi ha alegria al llit!

Punt per tu

Marçal dijo...

ben mirat, la de la rentadora també te bona llum!

Octavi dijo...

La teva foto m'agrada bastant en molts sentits. Estàn més ben fetes que algunes teves (Algunes eh, oju), la conya es bona (Com ens tens malacostumats), però la del Sergi em mola més.

Whistle.

Lluis-T dijo...

punt per Ramon!

Damián Costa dijo...

VOTO RÁPIDO PARA RAMON.

La foto de Sergi me gustó mucho, pero el retoque de modificar el dado hace que para mí pierda puntos (a lo mejor no lo tuvo que hacer, pero no es la sensación que tengo).

De todas formas estoy con el Espin: la superposición de la imagenes de Ramón se podría mejorar.

Grey dijo...

Wenu, per parts...
Marçal, la diferencia de la llum que notes es que la primera es amb flash. He tingut moltissims problemes pq a ca meva per la tarda no hi ha llum i jo pel mati treballo. A mes tota la setmana nuvol i no ajudava. Finalment divendres al corre corre va sortir una micona de sol i amb el resol vaig aprofitar per poder fer les fotos amb una llum minimament decent, pero a la rentadora vaig fer el que vaig poder...
Sergio i Damia, al final vaig decidir fer un triptic per tornar-li el que em va plantar en Sergi a l'anterior repte entre els dos, era una mica per emprenyar, jejeje.
Se que esta poc treballat, fruit de fer tot el divendres per la tarda (entre no tenir llum altres dies, que em van reptar dimarts a la nit, que estic a barna estudiant, etc) amb pressa per acabar pq a mes habia de anar a l'estudi, o sigui que d'acord en que es el mes fluixet...
En quant al sentit de la composicio (del triptic) estan sobreposades pq es una accio i avança de la rentadora a la planxa, i en decadencia pq sens dubte el condo tb fa aquesta curva fruit de cadascun dels processos...
Pero com dic, d'acord que queda raro...
Samarreta I love NY jugant amb sentir amor per l'origen de la crisi mentre la pateixes i esas cosas... i ja