Mejor no mires...

sábado, 4 de octubre de 2008

5 comentarios:

Marçal dijo...

Juli, m'agrada també molt la teva foto. És ben directe i sense embuts. M'agrada molt però la del Sergi em porta i xic més enllà...

Lluis-T dijo...

ben fet Julius, continues sorprenent-me amb les teves imatges. Aquesta espontànea i directa, captant aquest moment de.. ostia la guarris aquesta que està més bona que jo..quiero..puedo? bon recorregut visual. Malgrat tot, no et donaré el punt aquesta vegada

Octavi dijo...

La teva foto mola, però em dona més el rotllo de gelus (Amb u) que de quiero i no puedo. Mola molt l'espontanietat, però la del Sergi m'ha molat més.

Gerard dijo...

La teva imatge m’agrada molt, m’encanten aquestes imatges espontànies, robades i sense retoc. Tot i que em falla que la noia et miri a tú.
Ho he estat dubtant molt i finalment la del Sergi m’ha convençut més.
Excel•lent imatge però.

El Costillero dijo...

3 punts a senyalar:
1.- És espontània, però de 2 setmanes abans del repte, la que volia postejar potser hagués rebut millor puntuació, però al cap i a la fí, era un Quiero y no puedo, no guanyaria a en sergi amb la meva cutrePentax i la idea era una mica sosa.

2.- És al parc Güell, qui em mirava a mi era el paio, la noia mirava més enllà, a algú segurament perquè hi havien centenars de persones.

3.- Sabent que era més que probable perdre, he preferit posar la típica foto que ningú fa quan toca, és a dir quan veu una d'aquelles ties impresionants i de l'ultim que t'enrecordes és de treure la càmera per fotografiar-la. Total, regalar-la perquè poques jamelgues s'han vist per aquí com aquesta.