Repte LXII: Contrastos

sábado, 18 de octubre de 2008

9 comentarios:

Octavi dijo...

M'has posat molt calent.

Tinc debilitat pel terror i la teva imatge està molt contrastada, així que punt i repunt, i més tenint en compte que Halloween està aqui ja (Es la castanyada imbécil!! Deixat de castanyes...)

Molt guapus (Amb u, es clar) els colors i la composició tb em mola molt.

Marçal dijo...

Fred calor, llum foscor, vida mort. Molts contrastos!
Tens el meu punt. Sento fer un comentari tant expréss...

en Sergi dijo...

punt ultra express for Ramon!

Damián Costa dijo...

Voto rápido y tarde debido a un resacón de domingo tarde bastante espectacular y que no esperaba... MI VOTOS ES PARA LLUIS...

cmntez@gmail.com dijo...

La temàtica no em posa gaire catxondo però la relació que has fet de fred i càlid en colors i temàtica i llums donen per triplicat una imatge molt contrastada. I com ho diu el títol de forma plural doncs això puntet.

en Sergi dijo...

i el nou repte per quan?

Octavi dijo...

Eh? EH?! Per quan Deu meu, PER QUAN?!?

Grey dijo...

Merci pels vots i comentaris. La veritat es que vaig haber d'improvitzar la foto ja que volia fer uns exteriors i no em va deixar de ploure divendres i dissabte. Tot i aixi he quedat força content no tant pel resultat sino perque a mesura que vaig fent reptes noto progresos, que al cap i a la fi es el que mes em motiva...
Vamos, que em mola la foto...

Lluis-T dijo...

Ramon, gran imatge, continues amb el gran nivell. Realment son contrastos en plural.