Equilibri

sábado, 2 de agosto de 2008

6 comentarios:

en Sergi dijo...

Apa et toca:

La composició de la foto és sempre el primer, i en aquest cas li trobo algunes pegues, em crida l'atenció que la foto no tingui aire per sobre, i més encara quan te un format tan panoràmic (entre un 2:1 i un 3:1), no entenc perqué has decidit deixar més aire per sota que per sobre. La foto ens planteja una simetria (en aquest cas vertical) i aquí trobo un dels enigmes, observo que les mans, són simètriques (vull dir és la mateixa mà, la mateixa foto i vuelva vuelva) vull entendre que ho has fet per reforçar el tret diferencial de cada mà (cor/cervell), no entenc doncs perquè la sang és diferent, però bé són coses meves, està clar que ens has volgut plantejar una simetria.
Sintacticament la lectura també és clara i directa, plantejar l'equilibri entre dos elements a priori oposats com són el cervell (pensament, racionalitat, etc) i el cor (pasió, instints, etc), el misatge no és tan literal, però igualment és un clàssic.
L'acabat de la foto no el veig jo molt fi, molta feina has tingut ultimament, no? ;D

en Sergi dijo...

Per cert no compro avui nen, un altre cop serà.

Octavi dijo...

Eh, eh... Que l'hi he dedicat hores... Es la puta càmara de merda que em té amargat. Whistle man!

en Sergi dijo...

Ei! que no poso en dubte que hi has dedicat hores, però "estamos en la gala 51 y a esta altura del concurso, no podemos tolerar que desafineis!", urfff, he estat poseit per algo xungo...

cmntez@gmail.com dijo...

Entre cor i ment? Jo... em fa por pensar d'on treus els teus models i si després de la primera sessió pot haver una segona.
Jo flipo amb les pantalles però des del ciber del paqui a prop de casa veig que la teva imatge té millors acabats que la del Marçal. Però no em motiva gaire la temàtica, noi. Sorry.

Grey dijo...

Ante una importante disyuntiva me hallo...
No m'extendre gaire perque una critica fotografica meva suposo que es el que mes us fa riure cada cap de setmana.
EI! estic avorrit! Vaig a llegir la critica del repte d'en Ramon que em descollonare una estona. Doncs no, jo no soc cap monito de feria ni res semblant, busqueu por ahi un altre per fer-li bulling d'aquest!!!
La disyuntiva es la seguent:
Com a foto visualment atractiva m'agrada la d'en Marçal, pero trobo que l'Octavi ha treballat mes.
M'explico. Per traballar vull dir l'idea, que es l'unica cosa amb la que podem competir alguns. Es nota que vols dir quelcom mes, hi veig un equilibri visual, l'efecte balança i alhora tambe l'equilibri psicologic, ment/sentiments. No es res nou, pero amb la tecnica depurada de creacio de somnis que te l'Octavi arriva on d'altres no ho farien.
Punt per tu per buscar quelcom mes i si us plau, a veure si tenim sort i em tornes a flipar algun dia amb un nou somni a l'alçada del teu vampir...