LII Repte: Abans o després?

viernes, 8 de agosto de 2008

7 comentarios:

El Costillero dijo...

Ozú...

No me parece correcto eso de seguir la temática de la foto posteada previamente.

...en cualquier caso, esperaba algo más abierto a la interpretación del antes o el después...

Bueno, mi voto es para Marçal.

Grey dijo...

Simplement aclarar com ja he fet amb el costillero personalment que evidentment tot i postejar mes tard que en Marçal la meva foto aquesta estaba pensada, treballada i realitzada previament i que lo del polvo es pura casualidad...
Gracies...

Octavi dijo...

Primer de tot he de dir que en cap moment m¡ha semblat que hi hagi copia per part del Ramón; es un tema que es presta a la conya sexual, obviament (De fet jo havia pensat algo semblant).

La teva foto ma'grada pel fet que es nota que te l'has currat, no només en quant a el que hi apareix, sino que t'has arriscat a fer una foto "foto", sense trucs ni photoshop. Olé tus güevos.

Però la del Marçal m'ha deixat flipadet... Aquest cop no hi ha puntet.

Ah, no entenc la "pelussilla" de la caixa aquesta que sembla per guardar costo...

Octavi dijo...

Per cert, com va anar la virus-maratón de terror?

Vull fotos!!!! Vull saber com va anar!!!

Sergio dijo...

Pero que dice el costilleroooo!! Que plagio ni que leñeees! ;)

Juer nenes les dues fotos estan molt be, es complicat decidir. Però el meu vot es pel Marçal per haver liat a un parell d'amics en el repte, que té merit.

Gerard dijo...

Molt bona la idea i realització, però c rec que la del Marçal s’adapta més al repte tal qual el va plantejar.

cmntez@gmail.com dijo...

La imatge està molt bé Ramon i m'ha sorprés la bona composició tot i que hagrés deixat una mica més d'aire.
Però a mi també m'ha sorprés la foto del Marçal i no per que hi hagin unes cames de noia!...no.