Vila del Pingüí

viernes, 22 de agosto de 2008

7 comentarios:

El Costillero dijo...

Mmm... m'agrada mes la idea de l'Octavi, perquè és cert que més car que una vivenda... punt per l'Octavi

cmntez@gmail.com dijo...

Preu per preu sabata grossa la de l'Octavi és més grossa. Quin peu fas, un 23?
Ho sabia!

Ja està aquí
ja arriba el puntet
tiquitín

El Costillero dijo...

L'octavi també calça un 23???

Marçal dijo...

No se si calça un 23 però en Michael Jordan portava el 23 i calçava una sabata on alguna espècie d'animaló s'hi hauria pogut contruïr una vivenda de luxe!

M'agrada la idea aquesta de aprofitar la sabata gran per fer-hi casa. Com més la miro més m'agrada i trobo que està molt ben treballada com de costum.

Tens el meu puntet

Grey dijo...

La foto es molt xula. M'agrada molt l'aire de conte que li has donat, encara espero els personatges que han de sortir de l'interior. La veritat la teva foto crec que es millor com a tal que la del lluis, pero per acumulacio de merits (dins d'un baremo propi) i els motius que explico al comentari de l'altre foto breument al final m'he decantat pel gosset...
Bona feina

Lluis-T dijo...

Octavi, em sembla que hi ha empat. Jo surto ara de viatge i no torno fins diumenge, per tant et proposo que continuis tu el repte, si et sembla bé.
Gracies pels comentaris, ja se que no era una foto eleborada, però m'he decantat més per la espontaneitat, i no sabeu el que em va costar que la puta gosa s'estigues quieta, ni amb fuet de Vic! la intenció era ben bé aquesta, quantes coses que comprem que no necesitem i com més grans millor!Les sabates de dues tonalitats era per potenciar encara més la absurditat.
Una abraçada

Octavi dijo...

Si els damés possibles reptats estàn d'acord per a mi de PM, m'encanta participar!

Ja em direu que decidiu, en tot cas que el Sergi L digui misa, ja que entre ell i el LLuis posen ordre al concurs.

Whistle!