Ocupat

viernes, 15 de agosto de 2008

4 comentarios:

El Costillero dijo...

Mmm....
la idea es molt més agradable que la foto d'en Lluis, mes suggerent i menys fosca. Ens dona un enfoc optimista i una il.luminació molt natural.
Potser massa natural, diria jo... es marquen por els contrastos i ningú deixa les calcetes a una porta tancada... vamos, mu guarra tuvo que ser la churri.
Vaja, que una mica de foscor i intimitat... bueno, que en comparació la del mestre Lluis te una llum zenital i uns núvols que enfosqueixen i quasi cremen (més cremada no hagués estat malament).
La qüestió es si un tanga blanc o una làpida...

Per mi la làpida, tot i fosca, s'emporta el meu punt.

Octavi dijo...

La teva foto la trobo poc trevallada (Em refereixo a que dona la sensació de haver-la disparat i prou, que no dic que sigui així i tu xiula), però m'agrada per la seva sencillesa. M'agrada la composició i m'agrada el rotllo de les calces per no deixar entrar a la penya (Que segur que algún tarat/a se les emportaria).

Punt per a tú.

Marçal dijo...

Cris, ja ho poso al post de Lluís. El meu punt va per tu per clavar-la tant bé amb una foto senzilla i molt efectiva. Només una cosa: Aprofitant que tenies un vidre glaçat, no hauria estat gens malament veure la forma i ombra de la mà d'una noia arrapenjant-se al vidre i mostrant que a dins de la sala de màquines, l'activitat era frenètica...

punt!

Grey dijo...

Hu xentu pero tot i que m'agrada que la teva foto sigui mes catxonda a mi personalment m'ha introduit menys al repte...