Preu per preu...

viernes, 22 de agosto de 2008


12 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Dia de camp divendres al matí, Lluís?
No sé si aquest comentari és molt o poc utilitzat però "em sembla molt poc elaborada".
Tot i que a la teva hi surten dues no hi ha punt.

Marçal dijo...

La idea d'aquesta proposta teva no està gens malament. Però si haguéssis cuidat un xic més la composició i algun element que distreu ( la pota que surt de l'esquerra a dalt ) t'hauria quedat una foto que m'hauria portat al dubte absolut a l'hora de triar.

Com és que les sabates no tenen la mateixa tonalitat?

De totes maneres, et felicito per la feina feta i la que deu haver portat fer creure el gos a posar-se sabates grosses!

Sergio dijo...

A mi m'agrada més aquesta, la idea d'un gos amb sabates em fa tronxar-me de riure, tot i que la de l'Octavi esta més currada técnicament i es molt divertida.

Puntet pel Lluís per l'espontaneïtat.

Grey dijo...

Estic amb en Sergio E. La foto de l'Octavi es molt xula pero la d'en Lluis em sembla molt divertida, mes que res imagino a en Lluis intentant fer que el gos estigues quiet mentre intentaba poder fer la foto al moment, amb l'enquadre com podia, que no quedes moguda, cridant "QUIET!!!!!!!!!" "JAU!!!" jajajaja
Penso que ultimament cada cop mes hi ha una tendencia a valorar un tipus d'elaboracio que per mi fa el repte menys divertit. Jo mateix vaig saltar-me el meu propi guio a l'ultim repte intentant acostar-me una mica mes al gust del consumidor fent una foto en la que no hagues de llegir el que tots sabem de la tecnica i tot i que com a foto vaig quedar content pel resultat (dins les meves possibilitats) i no vaig llegir les mateixes critiques no vaig tenir premi.
En Lluis crec que ha intentat saltarse el seu guio buscant ser mes original i divertit per no haber de llegir allo de que es queda a mig cami i per part meva penso que es mereix el premi.

Punt pel lluis. Of course...

cmntez@gmail.com dijo...

Grey la diversió no té res a veure amb l'elaboració. Aquí cadascú fa el que pot. I votem, crec no posaré pas la mà al foc per tots, segons qui fa la foto i els seus coneixements.
Això seria tornar al principi i les pilotes ja comencen a pesar un xic.
Si compares la foto del repte anterior d'en Lluís, que a mi també em va agradar, no entenc, per la meva part, un canvi de criteri, el qual no li veig sentit, a l'hora de treballar la imatge.
I crec, només crec, que coneixent altres imatges d'en Lluís que per poc photoshop que tinguin tenen un lleuger matís a nivell de composició i idea molt millors que aquesta foto, però moltissím millors.
"Lo macu", romàntic sóc un xic, seria poder saber de qui és cada foto sense tenir que mirar qui la postejat. Amb el temps que portem hi han dues o tres persones que marquen un estil completament diferents que entre nosaltres ens identifiquen.
És un repte, és per divertir-se però ens ho podem pendre una mica seriosament, només un xic, QUI MÉS QUI MENYS JA FA TEMPS HA DEIXAT DE FER-SE PALLES AMB EL LECTURES, NO?
TAMPOC POSARIA LA MÀ AL FOC.

en Sergi dijo...

Mmmm un vot per la foto d'en Lluís, vaig a fer unes coses i després comento el repte...

Grey dijo...

Ei! No anava per ningu en concret el que deia, sino per tothom.
Soc mandros, i anvers a les afirmacions, negatives, i anvers les creençes, d'altres creençes.
En aquest cas jo tambe crec...

Borinot... Aix, bonanit...

en Sergi dijo...

comentaré les fotos, les dues comparades aquest cop, no una per una (que és tard i vol ploure...).

Les dues opten per un format horitzontal però no seria potser massa important pel repte plantejat.

La composició de les dues també és similar, plantejen una petita diagonal principal, les dues miren cap a la dreta (imatge oberta) i fins i tot les dues tenen un petit espai d'aire a la part inferior esquerra.

En els colors utilitzats trobem més diferències, així com la foto de l'Octavi presenta una dominant càlida clara, la foto d'en Lluís proposa uns colors més neutres, la de l'Octavi presenta uns colors bén ajustats i tot i la dominant que ajuda a recrear la atmósfera els colors no estàn "contaminats", la d'en Lluís en aquest aspecte està una mica més descuidada.

La llum escollida va en la mateixa linia que els colors, així com l'Octavi ha escollit una escena nocturna amb colors força saturats, en Lluís situa la seva foto a plena llum del dia (un dia molt nublat per cert) però amb una llum molt plana i envolvent.

Els acabats o art final, també es decanten de cara a la foto de l'Octavi.

I arribem al punt fort, un cop passat (per sobre i ràpid ràpid) la sintaxis de les imatges, plantejo la meva percepció de la semàntica.

La foto de l'Octavi no entenc la relació que ell planteja amb el repte, provablement sigui un problema de conexió meu amb la foto, però no hi se llegir la relació, hi ha una sabata grossa, però és una casa? jo entenc que la frase de preu per preu sabates grosses, o ante la duda la mas tetuda (que diria el gran Guti!), planteja una tria, no? entre dos "iguals" la més gran, sempre sota la meva forma d'entendre l'enunciat del repte, no veig la tria per enlloc, i em podeu preguntar i a la foto d'en Lluís si li veus? Doncs si, s'ha fet una tria equivocada i per això a la bèstia li van gran les sabates, però a part planteja que moltes vegades comprem el que no necessitem sota aquest refrany (perquè necessita un gos sabates? i més la loca de la perra d'en Lluís!), la veritat és que la proposta d'en Lluís ha estat capaç de sorpendrem, m'ha agradat i tot i que la foto de l'Octavi està a l'alçada, no m'ha costat gens decidir-me, Lluís crec que portes dos molt bons reptes, felicitats!

Per cert la polèmica que plantejes Cristo no la entenc, me la expliques amb calma un dia amb una birra, ok?

Apa a veure qui es llegirà el rollasu aquest!

cmntez@gmail.com dijo...

Ja hi som!

cmntez@gmail.com dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
cmntez@gmail.com dijo...

Sergi, de veritat, vull dir les coses com són. Ara podríem començar a treure coses un altre cop però crec que no és necessari.
Vull dir que no tinc ganes. Perquè no és cap polèmica com tu dius. Jo sempre em remeto a precedents i a les conseqüències en el seu dia. I crec que no és tan difícil d'entendre. És d'escola.
Polèmica?

Octavi dijo...

Hola coma hola.

Jo crec que la meva foto s'ajusta al repte igual que la del Lluis (Ho dic pel Sergi), les dues sabates son clarament massa grosses, i de pas feia la conya de pillar una vivenda a preu de sabata, però dona igual, jo no he pillat moltes fotos de reptes, usea que...

Per altre banda la de Lluis tb m'ha semblat poc elaborada, però tb dona igual ja que aixó es un joc i es guanya o no per votació popular (Imagino que la foto d'un mateix, salvo excepciones, sempre agradarà més que la del contrari jeje...).

Arale Forever!