Ocupat

viernes, 15 de agosto de 2008


6 comentarios:

Octavi dijo...

De la teva foto m'agrada l'idea i el blanc i negre li dona cert rotllo, però potser hagués quedat millor més contrastada (Que tot son gustos i a més es fàcil criticar un cop feta la feina), en general m'agrada bastant, però l'encuadre no em convenç... No sé, pot-ser més aprop del "ocupat", amb un gran angular... Que se jo!

Aquest cop no hi ha punt.

Marçal dijo...

Jo trobo que les dues imatges són cosines germanes...
Les dues tenen una composició similar i tenen allò que se'n diu "parecidos razonables". És clar que també hi ha abismals diferències! Color / bn , mort / vida entre d'altres...

Les dues porten incrustada llurs dosis de mala llet en el cas de la del Lluís i més conyona la del Cris.

En les dues es plasma molt bé la idea del repte i he de dir que tinc raons per defensar les dues.

Però a mi el rotllo de les calces penjades em posa molt i em quedo amb la del Cris.

Gerard dijo...

Ho sento, però m'és impossible realitzar el cometari per manca de temp.
El meu punt és teu.

El Costillero dijo...

ja ho he dit al post del Cris...
Punt per a tú.

ah!, sí, crema més la imatge.

en Sergi dijo...

on time? one point!

Grey dijo...

Puntu, pero que consti que el cementiri ja l'havies fet servir.
Tot i aixi te l'endus per fer-me entrar mes al repte...