Abans ò després ?

viernes, 8 de agosto de 2008

6 comentarios:

Octavi dijo...

He de reconèixer que cada em sorprens més. No només no baixes el nivell técnic, sino que canvies de registre com un cabronàs...

La foto em sembla que té una llum molt ben colocada, una composició collonuda, uns colors sugerents i a més s'ajusta al repte a la perfecció; realment no es sap si es abans o després.

Punt i repunt.

Gerard dijo...

Trobo que la teva imatge s’adapta molt més al tema que havies plantejat.
I la il•luminació la trobo molt ben aconseguida.
Només em molesta l’entrada ? de llum que sembla escapar-se per la part superior esquerra.
El meu punt va per tu.

cmntez@gmail.com dijo...

Una bona producció si senyor. A la propera ja et veig demanant permisos per aturar l'ave a l'alçada de L'H.
Bona ambientació i el plantejament del títol del repte resolt de forma intel.ligent.
Medalla d'or.

en Sergi dijo...

+1 vot

Marçal dijo...

Moltes gràcies a tots pels comentaris a les fotos. Ha estat l'nic repte on durant la captura de la foto he suat de valent...

N'estic content del resultat. El Gerard deia que li molestava una entrada de llum que ve de l'esquerra. Jo precisament la vaig deixar perquè m'agradava aquest petit descontrol. El models, amics del poble, s'ho van passar molt bé i després em van convidar a sopar i en acabat, postres...

Octavi dijo...

Postres...? Xiula...