Equilibri

jueves, 31 de julio de 2008

10 comentarios:

Octavi dijo...

Necesitu (Amb u) un dia més, que vaig de cul, avui s'en van de vacances amb els que curru i ja aniré més lliure a partir de la setmana que bé (aixó em sona), ara si que sí.

La faré entre avui i demà.

Clemencia Marçal!

en Sergi dijo...

Doncs començo jo mateix a comentar.

Com sempre en Marçal ens planteja una imatge molt contundetnt a primera vista.
La composició està marcada pel motiu escollit, tenim una imatge "simètrica" horitzontal, on la corda del funàmbul ens separa la foto en dos, pel meu gust, és massa estàtica, mireu de posar la imatge en diagonal, de la cantonada inferior-equerra a la cantonada superior-dreta, creant així una diagonal antiteòrica, que a la meva manera d'entendre dona més enfasi així a la sensació d'esforç.
A nivell sintàctic la lectura és clara, ens has volgut plasmar un equilibri "real", posant en joc la càmara i tot! això és amor al repte!
Els acabats són com sempre de luxe, una molt bona foto, segurament massa literal pel meu gust.

en Sergi dijo...

Doncs ale, un punt per començar.

Sergio dijo...

Puntet express pel teu funambulisme!

cmntez@gmail.com dijo...

El punt és teu d'entrada.
El punt de vista és molt espectacular i m'he quedat aquí. La imatge no té la cerca de la perfecció que estic acostumat a veure en les teves imatges. Literal i directe.

Grey dijo...

Com ja he dit a la foto de l'Octavi la teva m'agrada mes visualment, vamos, que la trobo mes maca.
L'equilibri es evident, fisicament al menys, i realment tampoc crec poder arrivar a fer el que tu fas, pero per una questio de voler dir alguna cosa mes finalment m'he decantat per la de l'Octavi.
Has jugat amb una perspectiva impactant (al menys pels que no sabriem com fer-la) pero m'hagues agradat mes una volta de femella mes.
Per exemple, exactament la mateixa situacio pero a on el model (molt atractiu per cert) tingues l'expresio d'algu totalment embojit, contrastant la manca d'equilibri mental amb la sobrada fisica.
Tot i aixi m'heu fet dubtar, aixi que felicitats...

Lluis-T dijo...

vot express per Marçal!

en Sergi dijo...

express no tio, in extremis!

jeje

Marçal dijo...

Moltes gracies pels comentaris. És cert que aquesta imatge no té massa rerefons o gens. Em va venir de gust anar a lo literal i unes practiques de funambulisme amb una amics del poble ja fa més d'un any enrera, em van venir bé per a realitzar aquesta foto.

No cal dir que patia una mica per la camera ja que la tenia a poc més de 30cm i si la cinta es trencava, tenia tots els números per esclafar-la. Us imagineu anar a l'hospital per un tall al peu provocat pel vidre de l'objectiu...

Dos tractors disposats oposadament tansaven la cinta al mig d'un camp de rostoll per assegurar que l'unic fons fós el cel.

Grey dijo...

Quan hagis de correr tants riscos demane'm la meva camara que segur que patirem menys tots per si l'esclafes, jejeje.
Maca maca...