XLVII repte virust: "Draganizer"

viernes, 4 de julio de 2008

Draganizer

9 comentarios:

Sergio dijo...

I el Franki de Ripoll? Existeix o es un amic imaginari d'en Sergi??

Grey dijo...

En Franki esta en construccio, manca que caigui un llampec per reviure i tals... XDDDDD

Volem repte!!!!!! ;P

Octavi dijo...

Sí SÍ!!!!

Volem repte!! Volem Repte!!!

A més, aquest repte promet that you shit yourself!!

en Sergi dijo...

nens que amb en Gerard hi va haver un malentés, he parlat amb ell i m'ha dit que te la foto feta, però no la podrà postejar fins avui de matinada, està currant i arribarà tard a casa, o sigui que demà al matí començaràn les votacions ok?

vinga merci a tots i perdó pel petit lio.

Lluis-T dijo...

ha sigut molt dificil triar doncs crec que les dues imatges/sèries tenen un nivell altíssim. En el teu cas l'enfosquiment de la imatge potser funciona millor i la sobreexposició a les llums és més subtil però és veu. Crec que t'hagues guanyat l'efecte amb un encuadre més tancat al pescador, a cara i mans, sobretot a les mans. La saturació de colors aqui era més limitada ja que excepte el peto pasaria per una imatge en b/N. Potser era un element interessant per saturar al màxim.
En fi no hi ha puntet perque nomès és pot votar una imatge!

Octavi dijo...

La teva foto em sembla molt bona en quant a composició, es l'ostia, clarament es superior en aquest aspecte a la del Gerard. Però no em convenç el retoc, si bé es cert que està més aconseguit l'efecte que en la teva competidora, crec que està poc cuidat; em dona la sensació de que has utilitzat un pincell massa gros i no as ampliat el suficient per cuidar els detalls. Es veu una mica fet a "grosso modo".

Pot-ser tampoc em convenç el cel tant fosc.

La textura en general es brutal (Com sempre a les teves fotos), sobretot el mar i el vaixell, acollonants.

Però per aquesta vegada, la foto central del tríptic del Gerard m'ha decidit cap a ell.

Aquest cop no hi ha punt per a tu, però la veritat es que ha estat un autentic gust veure aqueste dues imatges tant ben parides.

Un molt bon repte, ho dic de debó.

Sergio dijo...

Molt bona la composició i la textura, a més el rollo costumbrista m'encanta i el tema dels pescadors vist des de tant a prop m'ha enamorat.

Puntet per tú!

Grey dijo...

M'agrada la composicio, m'agrada l'efecte que causa l'efecte, l'atmosfera creada, no se, nostalgia, la vida sencilla pero feliç. L'inmensitat de l'ocea i una petita historia que ha succeit en ell.
Un mar fosc, misterios pero en calma.
En resum, trobo que en el teu cas el draganizer aquest ha potenciat la carrega dramatica a la narrativa de la foto o sigui que es un efecte ben aprofitat.
Votar una foto teva em comença a semblar una tirania, pero sempre votare la foto que m'agradi mes ;)
One point.

Marçal dijo...

Bé ja ho he dit al post del Gerard...
Per mi, aquesta foto és molt xula però posats a poder-hi aplicar més efectivament un efecte draganizer, hauria preferit veure de més aprop la cara del pescador sense oblidar el paissatge que l'envolta es clar...