REGULARITAT TRENCADA

viernes, 18 de julio de 2008

7 comentarios:

N'Arnau dijo...

En Marçal seguint en la linia...D'una facturació impecable en la resolució de l'imatge.Per no estar donant tombs a una foto prou definida,faré entrar en joc les pròpies cabories(com deia aquell)amb un però.I sempre hi ha lloc per un però, i en aquest cas per mi el nom no s'acaba de correspondre amb la cosa...Un rellotge reventat amb les sagetes fora de lloc com que atura el temps,i aquest més que regular és inexorable a l'hora que tremendament eficaç, i regular dóna lloc a un marge,escas però a un petit marge d'error.Ualà.Això si, el puntet per tu...M'agrada com has deixat entrar el peix de l'anterior repte en forma d'esquitx sobre el rellotge.Bonic "guiño"...què no?

N'Arnau dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
en Sergi dijo...

Bé resten 32 minuts per les dotze, tenim un vot només, jo voto i comentaré demà (que estic liant fent feina).

Marçal one point!

Octavi dijo...

La teva foto està obviament molt currada, com ens tens acostmats, tant de llum com de "atrezzo", etc.

En quant a regulatirat trencada tb em sembla massa obvia; cap de les dues fotos em sembla massa original.

Però la teva es xula de collons. Te l'has currat molt i per tant punt.

Gerard dijo...

Bé Marçal, trobo que la resolució de la teva imatge és impecable seguint la línia de les teves obres.
Tot i que m’han agradat les dues imatges, m’agrada la teva posada en escena i el fet que m’invitis a pensar més enllà de l’enunciat del repte
M’encanta el fet de que estigui recobert d’aigua el missatge “whater resist 30M”, aigua que es troba únicament a l’interior del rellotge en comptes d’estar on hauria d’estar que és a l’exterior.
He de dir però que em despisten una mica les restes de fusta? Que es veuen per la zona del 9, perquè a nivell de materials trobo que no té res a veure amb la imatge.
Resumint, molt bona imatge i el meu punt per tu.

Grey dijo...

Com he dit a la foto del Sergio dema miro de explaiar-me mes.
Fas unes fotos que m'agraden molt visualment i a mes apropiada en aquest cas (sota el meu paré), pero avui voto en Sergio per una simple questio de haber trobat el lloc sense haber de preparar l'escena (suposo que no haura trencat les rajoles ell, jejeje)
De totes maneres mereixes guanyar tan com ell...

cmntez@gmail.com dijo...

El concepte a sigut difícil, era més lineal la visió de l'Espín però li ha faltat un xic més d'elaboració.
La teva però és una feina impecable com ja ens tens acostumats. La teva és una visió més interpretativa de la regularitat. O és una continuïtat convertida en regularitat. Els dos heu jugat de la mateixa manera. Heu fet desaparèixer l'abans-després.
El punt és teu.