Líquid

viernes, 11 de julio de 2008

7 comentarios:

Sergio dijo...

Cason cony!! Quines màquines!!! Les dues fotos son realment espectaculars!!!
Com podeu suposar es molt difícil decidir, ja que heu tirat per camins molt semblants....

He decidit donar-li el meu puntet a en Marçal, tot i que Gerard, em flipa molt la posició del vi a la teva foto, però a la foto d'en Marsal, el fet del peix caient al got sense arribar a tocar el peu del got realment m'ha encantat i també que el color dominant sigui el blau a tot arreu.

E insisteixo: Que cabroooonnnsss!!!

en Sergi dijo...

Poqueta activitat com sempre, aix sempre a última hora, jeje

Bé em llenço, la foto és sencilla, directa i neta, el format quadrat dóna estabilitat a la imatge. L'element de la foto està centrat (tot i que dóna la sensació que tingui una mica més d'aire per l'esquerra). En quant als elements escollits un porró i ví funambulista.
Com deia, el format cuadrat és (en teoria) sinònim d'estabilitat i crec que en aquest cas genera un contrast visual molt interesant amb el moviment impossible del vi dins el porro. L'elecció dels colors la trobo molt encertada, obvia per un cantó (perqué no hi ha vi blau) però encertada, el vermell sempre funciona molt bé sobre blanc o negre. Com a detall diré que m'agrada molt les gotes que s'escapen per la boca del porró, i també com a detall punyetero diré que no sé si tots però jo obro sempre les fotos en Photoshop per veure-les, usease amb guies etc que delaten una mica la base misteriosa on s'arrepenja tot, jeje, ah i el reflexe made in PS també grrrrr, però bé això són detalls.
Lectura per la imatge? mmmm? els líquids són capaços de pendre qualsevols forma? vaja no sé si ens volies explicar res concret o sencillament fer un joc visual atractiu, jo em decanto més per la segona opció.

Bé i parlant de tot a part de donar-te la brassa, t'emportes també el meu vot, apali.

Octavi dijo...

He dubtat molt pq les dues fotos m'agraden i a més son semblants (Fins a cert punt).

La teva m'agrada per la combinació de blanc i vermell, el porró no em diu res però el que més m'agrada es el moviment que has captat a l'imatge, es collonut.

Peeeeeeeero, la del Marçal m'ha agradat més. Aquest cop no hi ha puntet.

N'Arnau dijo...

Salut Gerard!Jo seria incapaç de plasmar un porró de manera tan pulcre.Enhorabona.I per cert,tot un detall retre homenatge a un estri tan descuidat a les nostres taules d'avui en dia...I no hi ha puntet simplement per la meva sensació de líquid i totes aquelles connotacions de mòbil,canviant,fluir...Que no s'acaben de complir tan com en l'altra fotografia participant.Per poquet però no.

en Sergi dijo...

Bé nois no se pas que voleu fer, si donar per tancat el repte o esperar a veure si els "rezagados" es manifesten?
La veritat és que estaria bé començar a ser més estrictes amb els horaris tant de postejar com sobretot de votar (parlo per tots, jo el primer!) i si és necessari allargar el dia de posteig de la foto a dissabte a les 23:59 i les votacions fins dilluns al migdia (perqué jo m'ho miro desde la feina perque nosqué...) doncs es fa, però ho fem per tots iguals, ok?
Continuo pensant que el repte està funcionant molt bé però que 4 vots per unes fotos com les que s'han postejat aquesta setmana és molt injust pels dos que s'han currat la part difícil, no creieu?

cmntez@gmail.com dijo...

Buf! Difícil el repte pels votants aquesta setmana.
La teva imatge, Gerard, és d'allò molt original i creativa.
Una pura imatge de publicitat. M'agrada molt el vi movent-se dins del porró. Tota les formes del vi en moviment queden retingudes dins de la forma no menys original del nostre ben apreciat amic porró. Una foto d'allò més sugerent.
Tot i què trobo fabulosa la teva imatge pels interminables detalls de les gotes de vi la d'en Marçal m'ha captivat un xic més.

cmntez@gmail.com dijo...

Jo voto des de la feina.