XLV repte virust: "CRIDA!"

viernes, 20 de junio de 2008

6 comentarios:

Marçal dijo...

Veig un dels personatges que realment crida però no entenc massa la resta. És cert que els que no criden fan que es potencï la bramada del que crida més, però no em convenç.

D'esquerra a dreta crec que interpreto correctament l'evolució in-creccendo d'un crit però llavors el 4rt personatge que fa??? Li ha sortit la lleungua de tant cridar i ens la tapa per no veure la carnisseria?

Octavi dijo...

La teva foto m'agrada pel que em dona a entendre; una progresió de crit amb un arrepentiment per haver-la cagat al cridar (Aixó entenc jo, es clar). Millor callar que bordar.

El muntatge està bé, sobretot tenint en compte el teu esforç per millorar tecnicament.

T'ho has currat i punt. I punt, es clar.

cmntez@gmail.com dijo...

Veig que de mica en mica la gent troba la seva forma de interpretar els reptes fent servir les seves pròpies armes.
M'agrada l'execució, la simplicitat de la idea tot i què coincideixo amb en Marçal amb el darrer personatge. No sé ben bé que li passa.
Puntet!!!

Lluis-T dijo...

Trobo que si haguessis continuat amb la seqüència del crit fins a les darreres consequències hagues guanyat amb força, inclús una darrera imatge on t'haguessis vuidat i això ho reflectis el teu jeto també hagues funcionat millor en la meva opinió. Però aquesta darrera imatge on sembla que t'arrepenteixes d'haver cridat tant es la que em fa decidir no donar-te el punt aquesta vegada.

Lluis-T dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Lluis-T dijo...

Per cert, la tercera imatge, brutal