XLV repte virust: "CRIDA!"

jueves, 19 de junio de 2008

CRIDA!

6 comentarios:

Sergio dijo...

Terra de fustes fosques, trepitjades molt mogudes i rascades d'ungles. Terror!

Aquí algú ha cridat, i ben fort.

Puntet!

Marçal dijo...

Em recorda a la Kill Bill quan la Thurman és enterrada viva en una caixa de fusta...

Esfereïdor! M'agrada molt el look de la foto. És ben bé que estàs aconseguint deixar la teva marca inscrita a certes fotos que has fet ultimament.

Punt per tu!

Octavi dijo...

La foto en sí es molt xula te un contrast collonut i una textura encara millor... Però...

No veig gens clar el tema rascades d'ungles. Em sembla més aviat ratllades d'un gamberru (Amb u) o d'un amant que no va saber com fer el cor ni com posar Juani y Lolo. Però sobretot el que més em treu de contexte son les marques de petjades... Petjades dins un ataud? ... No gaire...

Aquest cop no hi ha puntet.

cmntez@gmail.com dijo...

Està molt bé la interpretació realizada de la fusta ratllada. Deixant molt obert tot a la imaginació.
Però un cop vist la foto anterior m'he quedat encisat.

Lluis-T dijo...

el primer que em ve al cap son les mans de Fredy Crueger (?) xiulant sobre aquesta fusta amb un soroll esferreidor. Les petjades jo les llegeixo com una part més de la historia: xiular de ganivets, CRITS, corredisses, de manera que les fustes és com un tapís on queda reflexada la història. Per un moment també havia fet la lectura del taud i una persona cridant i intentant sortir, però al final m'he decantat per l'altre punt de vista. I parlant de punts doncs et dono el meu aquesta vegada.

Grey dijo...

No estic per esplaiar-me gaire i el futbol m'ha fet arrivar a ultima hora. Una foto amb la teva emprempta personal, sense mostrar sugereixes i una qualitat fora de dubte. T'endus el punt...