No som més que paraules

sábado, 14 de junio de 2008

6 comentarios:

Lluis-T dijo...

Què son les paraules davant aquets jetos? Les paraules quedan en no res i el que importa son els gestos (els fets). Ben pensada la idea per continuar sortint com a protagonista de les imatges del repte. Crec que la idea és simpàtica però em falta alguna cosa més...La qualitat tècnica no m'ajuda gaire, en fi no hi ha puntet aquesta vegada,
Bona feina!

Sergio dijo...

La idea es bona però crec que li falta una volta de rosca. M'hagués agradat veure un intent de representació de la frase amb només 3 o 4 gestos, i no amb un per cada lletra. I el soroll de la foto tampoc em convenç. Si fas les fotos amb prou llum no hauries de tenir tant de soroll. No hi ha puntet.

Schultztek blog dijo...

Demà comento alguna coseta d'aquesta foto teva.
De moment et dic que aquest cop no.

Sóc el Marçal!

Octavi dijo...

Aquest cop, jo tb crec que no t'ha sortit del tot bé, encara que la broma te bona intenció no la veig arrodonida. Però es nota que tas pegao un curro.

Sergi dijo...

Comento una mica jo, ok?
A mi Ramón, la veritat és que si m'ha agradat força la teva proposta, en part suposo que m'ha recordat els signes secrets que tots hem tingut de petits per escriure i que només ho llegis qui compartia el nostre secret, i com sempre crec que has sapigut portar molt bé et tema al teu terreny, és veritat que potser té alguna mancança técnica, però jo crec que queden superades pel sentit de l'humor que sempre hi poses, per cert m'entanta la "S" jajajaja

Grey dijo...

Weeeeenu, comento jo.
A mi com al Sergi si m'agradat la proposta, pero us dono la rao en 2 coses.
1- Mancançes tecniques, si. No hi ha camara, no hi ha material i sobretot no hi han coneixements, ho sento.
Evidentment per fer el repte no em comprare una camara decent, aixi que per aquest canto no millorarem gaire.
Les fotos les faig dins de casa meva (en aquest cas, si es un exterior no tinc aquest problema) i la llum es totalment groga i totes les fotos queden amb un to que a mi no m'agrada gens. Vaig comprar paper de seda blanc per fer-lo servir de filtre per difuminar i enblanquir la llum, pero realment es molt dificil, per aixo hi ha fotos que les faig a les fosques amb flash, al menys aixi elimino el to grogos i queda la llum blanca amb la que m'es mes senzill treballar o arrivar a un resultat que m'agradi mes, pero com em diu en Sergio s'omple tot de soroll (gracies Sergio pel consell). Evidentment no comprare material per iluminar ni un tripode per fer el repte, aixi que anirem apanyant la cosa amb el que trobem, el que descobreixi i els vostres consells.

I en questio de retocs doncs tot just començo a fer alguna cosa (continuo sense photoshop), aixi que temps, que per aqui si que puc millorar una micona.

2- Li manca alguna cosa mes, si. Jo dire el que: L'imatge no es maca.
I no es maca perque te mancançes tecniques i li manquen elements.
Jo me la plantejava amb un escriptor tipus Cervantes o Shakespeare, amb una ploma i un tinter, una habitacio fosca menys on es troba ell, amb la llum d'una espelma, i llavors si, el contingut del llibre.
Tambe es cert que havia pensat no fer la frase en lletres i fer-la en paraules, com diu en Sergio, pero al final no ho vaig fer perque vaig veure que prou feina i dificultat tenia ja i vaig preferir simplificar encara que la foto perdes.
Aixi m'hagues convençut mes perque es com la pensava, pero conseguir tots els elements, ufff, prou feina en fer la foto ja...
Pero be, com ja he dit tot i aixi jo si estic content perque com a cada repte he apres coses noves (i he fet servir consells vostres, gracies Octavi per el consell del vampir televisiu, les cares m'han quedat mes ben integrades), he dedicat moltes hores que si no tingues l'excusa del repte no hagues dedicat, he fet un alfabet com diu en Sergi dels que feia de petit (em va semblar un extra interessant que tinguessiu el repte vosaltres de descifrar-lo, pero no ha agradat prou), i em sembla un resultat digne al cap i a la fi.

Per sort nomes ens ha convençut una mica a en Sergi i a mi que erem els unics que no votavem, perque no em venia massa de gust tornar aquesta setmana a participar, asin que ya va bien.

"Participo per guanyar, pero no m'importa perdre, ja que el meu premi es tot el que estic aprenent al repte i al reptocador i amb tots vosaltres, dixit"

Gracies a tots i vaig a per la foto del Sergi, jejeje...