XLIV repte virust: "no som més que paraules"

domingo, 15 de junio de 2008

8 comentarios:

Lluis-T dijo...

ummm... està complicat això. A veure, no se si es el que volies transmetre,però em sembla que el que diu aquesta serie es que davant de la mateixa imatge hi han diverses interpretacions, en funció de qui faci la lectura. Un pot veure obstinació en aquesta imatge (un tio pencant de matinada), adulteri (que fan aquests dos a aquestes hores en el winsord?) o també tristesa (una persona sola de matinada. És a dir, no son més que paraules, si tornem a mirar la sèrie sense llegir-les veurem que podem prescindir i fer la nostra lectura de nou, ben segur que trobarem les nostres propies paraules que ho defineixen.
Et dono el meu punt

Sergio dijo...

No acabo d'entendre la relació amb el repte, a cap de les dues fotos. Es tot massa metafòric. Tampoc no he llegit a Martí i Pol o sigui que estic fora de joc.
Et dono el punt a tu per que m'agrada la imatge que has fet.

Schultztek blog dijo...

No m'acaba de convèncer la idea però entenc que una imatge pot ser vista en base a sentiments molt diferents i que la interpretació pot variar sogons el que ens estigui succeïnt en un moment determinat. No se si s'enten el que vull dir però jo crec que m'entenc a mi mateix.

Puntet

Ah! Soc el Marçal.
No sabia com canviar la identitat en un pc que no és meu i per defecte hi surt l'amo...

Octavi dijo...

Jo tb et donc el meu punt. La foto m'agrada, sobretot per la soletat que em transmet (Paraules, sentiments, perpectives personals, bla bla bla com ja han dit els alres).

Es realment xula.

Damián Costa dijo...

Hola a todos, todas.

¡¡¡HE VUELTO!!!

Recuperando mi vida diré que esto es lo primero que quiero recuperar: el reto. Así que esta semana voy a votar.

Y... no sé a quién votar.

La idea de Ramón me parece original, pero sí es verdad que a mí también me falta algo.
Pero la de Sergi creo que no acaba de cumplir el reto. Parece que se ciñe a unas cuantas palabras (y no me refiero sólo a las 3 que pone en la foto), pero no nos englba a todos dentro de esas palabras. Le falta ampliar un poco los límites para llegar a la generalización del tema.

Por otra parte, Ramón creo que llega más a esa generalización pero no acabo de ver las palabras. Aunque se acerca más a mi concepción de lo que debería ser una propuesta para este reto.

Así que dejo mi voto en blanco en caso de que no sirviera para decidir nada.

Si fuera decisivo en caso de empate, RAMÓN ES MI OPCIÓN.

He vueltoooo.

Sergi dijo...

què volia dir amb la foto?

vaig dubtar molt si tirar endavant la proposta o no, per por a que no fos massa clara, però al final vaig creure que era prou entenedora, i bé veig que ha estat mig mig.

No som més que paraules, evidentment, els homes/dones ens diferenciem dels animals pel llenguatge, no cal ensenyar una fulla per referir-se a una, perque tenim la paraula fulla en si mateixa.

Que he volgut plantejador doncs?
Doncs he volgut plantejar un exercici on quedés clar la força de les paraules, la força d'aquesta abstracció que contenen. I repetir una imatge, amb diferents peus de foto, evidentment les paraules escollides tenen un sentit i s'adiuen a la foto (sota el meu punt de vista) però no serien les úniques vàlides, com bé diu en Lluís, cadascú podria afegir les seves propies, però per raons estetiques he decidit fixar la sèrie en tres repeticions.

Per cert Damià no entenc la teva valoració de la foto, a que et refereixes quan dius: "pero no nos engloba a todos dentro de esas palabras. Le falta ampliar un poco los límites para llegar a la generalización del tema." m'he perdut en el raonament, et refereixes a l'elecció de les paraules en si? O a l'importància que tenen les paraules dins de la proposta en si?

cmntez@gmail.com dijo...

Sento fer tard però em quedo amb la teva.

Grey dijo...

Wenu, et comento algo a la teva Sergi.
No em diguis perque, pero d'alguna manera tenia l'intuicio de com seria la teva proposta.
Una imatge amb prou força i la llibertat de fer servir la paraula que ens inspiri a cadascu.
Per aixo vaig intentar no fer servir paraules "al uso" a la meva, tambe perque a mi personalment no em convenç l'informacio afegida que comporta que hi hagin escrits "off the photo" als reptes (incloses petites introduccions al post sobre la foto, crec que condicionen l'opinio i a mi m'agrada que la conseguim de 0).
Sabia que buscaries el concepte, i vaig respondre amb una interpretacio literal, jejeje.
Com sempre l'imatge m'agrada, penso que ets un excel·lent fotograf. Tambe has trobat un cami per un repte molt dificil (dels que mes penso) i has conseguit que l'entengui.
Tot i aixi no es la foto que mes m'agrada de les teves, com ja he dit l'esperava, em xiulen els peus de foto pero el concepte i la tecnica s'han menjat la literalitat i la conya vacileta.

A veure com ens sorprens amb els crits!!!

Salut i repte al canut!!! (era aixi?)