Engrunes

viernes, 27 de junio de 2008


10 comentarios:

Grey dijo...

Be Lluis, de la teva foto en primer lloc t'haig de dir que el gua de latex hinflat em sembla engantxat amb photoshop XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!
(Sera tendenciosa aquesta apreciacio? Tachaaaaaaaan!!!!!! XDDDDD)
Pasemos a las cosas serias...
Que m'expliques amb la foto?
Veig engrunes al fons de...? Em manca un fons.
Les engrunes tenen companyia pel que veig, ja que es troben junt al seu origen (t'ho vas acabar menjant?), pero per mi aixo no li treu sentit al repte, encara que tampo m'aporta mes.
El gua de latex si que m'intriga... Penso i em pregunto: que vol dir el bo d'en Lluis?
Una interpretacio possible que ha passat per la meva ment es que ens trobem a l'interior d'un anus amb plaques florescents unes hores despres de que el senyor propietari de l'anus en questio es menjes un producte de bolleria fina sense mastegar practicament gens i en plena visita al proctoleg que entra a matar a la revisio una micona a lo "fist-fucking"...
Quan ho he acabat de pensar ho he descartat perque no se d'on treuria el senyor l'alimentacio per generar llum amb les plaques florescents i m'he quedat una mica mes perdut ;).
Tecnicament no m'ajudes gaire jajajjajaja (aixo tambe es una conya, que ningu s'apunti al carro, XDDDD).
En serio, com sempre les teves fotos em semblen molt correctes visualment i l'efecte que em fa el gua inflat amb la llum el trobo molt xulo.
Llastima que no vegi el fons perque sino potser m'haguessis convençut.
Ho sento per la part que em toca pero espero que hi hagi mes gent que no tingui el meu malaltis criteri i acabis ballant mambo!!!

Grey dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Grey dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Octavi dijo...

La teva foto m'ha captivat desde l'inici de veura-la. Aquests blancs presents al fondo i al guant m'agrden molt, sobre tot la lluminositat del guant. Molt xula. De concepte ñla trobo més pobre que la del Sergi, però com a imatge m'agrada la sobrietat de la teva.

Punt i pany.

isma dijo...

tachan!!!!si soy el isma que pas....?
pero que esto no sirva de precedente....ya sabeu quel repte no va conmigo....
bueno lluis!, la teva foto es molt xula pero no acabo de entendrala...m'agrada el plantejament pero no logro ubicar el motiu del repte ...es una putada per que la foto es xula .
crec que li donarè el puntet al xaxo rubio.
una abraçada!

cmntez@gmail.com dijo...

Hòstia, Lluís!
El guant com a element està bé. Però, perquè?
Les engrunes les veig, el pa.
No punt.

Sergio dijo...

Voto tard pero voto. I voto per tu. M'ha flipat que escollissis un guan t per fer d'actor agafant el pa. El guant de latex té molta lluminositat i la foto està molt bé tècnicament.

Marçal dijo...

Ja ho he dit al post del Sergi. No acabo d'entrendre la associació entre el gua de làtex i les engrunes de pà, però la foto de un punt calent que li dona trempera i la fa molt atractiva.

Puntet pel doctor T

en Sergi dijo...

Bé ara comentaré la foto jo, potser no em pertocaria, però en tinc ganes.

Primer de tot felicitats, perquè segurament és de les fotos que has fet pel repte amb més meditació prèvia, i això sempre és cosa bona.

Compositivament ja et vaig dir que no la veia massa acurada, la foto és vertical i col·loques els elements formant una diagonal dreta-esquerra (diagonal secundària) cosa que genera una imatge de lectura més feixuga o lenta, jo crec que voltejant la imatge horitzontalment, i convertint la diagonal en una diagonal esquerra-dreta (diagonal principal) la composició guanya en dinamisme, que crec que és el que li falta a la foto. També em despista una mica la franja blanca superior, però aquí no sabria dir-te com solucionar-ho, doncs entrant la "mà" per sobre la imatge es solucionaria, però potser faria un efecte extrany. Per acabar amb la composició comentar que segurament jo hauria mirat de fer una prova utilitzant un format cuadrat, que funciona sempre molt bé amb les diagonals tant marcades, però potser això ja seria un altre plantejament diferent.

En quant als elements que composen la imatge, estan clars: molt espai blanc, pa, engrunes i una extranya mà blanca. El pa i les engrunes em sembla força obvi per què els has escollit, el que potser despista una mica és el fons tant blanc i la "mà" d'aire. Crec que, a part de per generar una imatge amb una mica més de "look" d'estudi, has escollit el fons blanc per aïllar l'acció de la teva foto, extreure-la de tot context i eliminar-ne qualsevol element no imprescindible, i el guant, desconec perqué ple d'aire, però trobo que és una bona elecció doncs així engama amb el fons sense problema.

Interpretació? jo crec que buscaves explicar que si no ens espavilem, ens quedarem amb les engrunes que els altres deixaran, vaja diria que la rara mà s'emporta el pa, i ens deixa només les engrunes. Ara de ser aquesta la teva intenció crec que li falta dinamisme a la foto, ja que és massa estàtica per llegir amb facilitat l'acció de agafar.

Com a conlusió diré que no és la foto que més m'agrada teva (del repte) però si que és en la que hi veig més feina al darera, molt bé nen.

Lluis-T dijo...

Ep moltes gracies a tots per tants i tant variats comentaris. Tinc que dir que la intenció és una mica el que ha dit en Sergi, la mà que s'emporta el pà i ens deixa les engrunes, una mà simbolitzada per un guant de làtex que pretenia representar als poderosos que no deixen més que engrunes per la major part de la població.

Ah!Ramón ets un cabronás!!!!veus com has influenciat a en Damià i ara es pensa que es un muntantge fotogràfic!!!! me las pagaras canalla!!!!