Desviat

viernes, 6 de junio de 2008

5 comentarios:

Grey dijo...

Repeteixo, em semblen molt bones les dues imatges.
El cas es que el que m'ha decidit ha estat el cop de geni que ha tingut en Sergi (sota el meu paré).
La teva per aixo es molt mes graciosa, m'encanta veure't fent alhora d'Oliver i Benji. El tons que has utilitzat tambe em semblen molt bons, amb aquest cel de "cabretes", el mar de fons, m'agrada...
Molt bona feina, enginyos i bona consecucio.

Octavi dijo...

MArçal, realment merexeries un empat mínim, però s'havia de decidir.

La teva es impresionant. Técnica perfecte: Llum, colors, integració, enquadre... I a més, com ens tens acostumats, amb un bon gag dintre.

En serio, es molt bona. Però la del Sergi em fa perdrem dins la foto, m'ha ficat dins.

No hi ha, injustament, punt per a tu de mi aquest cop.

Sergio dijo...

Mil disculpes a tu també. Sorry pel despiste.

Vaig veure la teva foto el divendres i em va encantar. El tractament es molt xulo, amb els colors desaturats i els contrastos suavitzats.
La composició es superxula i les postures les personatges (vull dir del personatge) estan molt ben trobades per la composició. Semblen una mica uns maniquis posats per la foto, accentuant el toc humoristic de la idea ;).
La porteria esta molt ben trobada, i el moviment de la red al vent està genial.

Pero no et voto per tot això!! No!
Et voto per que no es una foto d'estudi de les que et surten genials! Es una foto treballada al carrer, amb canvi de vestuari i tot. Ben segur que et vas muntar l'estudi allà mateix però ja m'entens.

Apali, votet pel nen!

Lluis-T dijo...

T'has desviat una mica, jeje
Bé el recorregut visual del peu-pilota.
Una aproximació molt encertada per aquests dies d'UROCOPA, el toc d'humor que no falti.
Potser la linea central em molesta bastant en la composició...
I una bona estona de retoc per deixar-ho tot en el seu registre.
Molt bona, però no et donaré el puntet aquest cop perque la imatge d'en Sergi m'ha trasmès més sensacions aquesta vegada.

Marçal dijo...

Moltes gràcies pels comentaris. Aquesta és una de les fotos en què m'ho he passat millor fent-la. Va ser una mica com bé diu el Sergio. Vaig muntar un petit estudi al exterior i això sempre dona un punt de tensió que fa córrer l'adrenalina.

A veure si aguantem la crisis...