XXXVI repte virust: Street

viernes, 11 de abril de 2008

XXXVI repte virust: Street

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Livros e Revistas, I hope you enjoy. The address is http://livros-e-revistas.blogspot.com. A hug.

Octavi dijo...

Si hi ha una cosa que sempre aconsegueixes produïr-me a les teves fotos es sorprèndem (accent per si acàs). Però en aquest cas no la acabo de entendre i / o veure. I per rematar, la del Sergio m'ha captivat.

Aquest cop no hi ha punt.

cmntez@gmail.com dijo...

És un bon joc de imatge, aquest. La vorera m'agrada tal i com l'has treballat i també l'enquadre final.
No sé quin serà el resultat final però com a mínim t'emportaràs la satisfacció de l'entrada del "livros"
Bona feina. El punt, però, li dono a l'Espín.

Marçal dijo...

Vaig molt tard i ja la comentaré una altra hora però tot i que la trobo interessant i vaig pensar que l'Espin ho tindria complicat, la d'ell m'agrada més.

Sergio dijo...

Ole ole, vinga a guanyar!

Sergi la teva foto es molt xula, gran textura i molt bona idea donar-li la volta (o fer-la cap per avall). Potser però, em sembla una mica fora de tema.

Agraeixo que t'ho hagis currat!