Homenatge a Jan Saudek

sábado, 26 de abril de 2008


Que Dios y Saudek nos perdonen

8 comentarios:

Marçal dijo...

Aquesta foto em recorda la imatge d'alguna cosa relacionada amb l'olimpisme o postser els deus de l'olimp. d'entrada té bon ganxo i convida a veure quin FX fa que tingui aquest look pictoric que enganxa amb Saudek pro bé.
No m'agrada massa que tingui tan poc aire damunt el cap. Crec que és una imatge per fer mes centrada en l'encuadrament.
Però ho valoro tot i et dono el punt!

cmntez@gmail.com dijo...

Hauria de buscar-ho però a mi em son més a una època pictòrica italiana. Però com no me'n recordo no continuaré per aquí.
Interpretació Saudekiana, el què conec de Saudek és com més frontal, més directe, pataplum! sense més. El nu és present, el rotllo colorejat també, la intenció de dir quelcom també, punt per a tu també.

Grey dijo...

Grases i tot m'agraden mes les nues d'en Saudek, ja que el teu cos "apolineo" em fa sentir totalment acomplexat XDDDDD
Ben trobada, ben resolt el tema nu, ben resolta la composicio (a mi no em molesta el desencuadrament, la fa mes personal potser), tenim el colorejat i la senzillesa.
Vas be cirerer!!!
Puntu i aparte...

Sergio dijo...

Conec poc de Saudek, però el que vist s'apropa més a la teva foto. Puntet per tú.

Bona cara de circumstancia. Vas passar fred? ;)

Octavi dijo...

Coincideixo amb en "ApretorMan" en que les imatges que jo vist de Saudek (I ull, pq el conec de fa tres dies) son més directes, sense tapujus (Toma ya català del pur); però m'ha agradat molt la teva sinceritat i atreviment. Els color bé, la textura psé, l'enquadre a mi m'agrada, el xiste del billar no el pillu... Total: Punt pel nen.

Damián Costa dijo...

No voy a votar por 2 razones: no parece necesario y mi fin de semana ha sido de locos. Esto ultimo ha hecho que no pudiera investigar sobre Jan Sadek (prometo hacerlo), así que no puedo valorar.

Por otro lado: menuda putada hacerle este reto al Lobo en su primera participación.

Lluis-T dijo...

Ep, gracies a tots.
Realment si que ha sigut complicat aquest repte, ja que el tema tenia molta dificultat. Personalment no estic gens content amb la imatge, però si potser amb la estetica. L'encuadre, si que es dona en moltes imatges d'en Saudek, inclús càmera a terra i el nu obviament també. Fred? Noo, la veritat es que fei bon solet i com que em mirava la veina del costat doncs li vaig muntar el numeret amb molta calma.

Lobo dijo...

Vaig pensar fer-me una foto meva en boles però llavors segur que guanyava, jeje.
M'agrada el tó marró, però potser per desconiexement de Saudek, i suposo que com gairabé tots que només coneixem lo que em mirat quatre dies per internet, sembla que el tema era mes aviat mes gordes. Lo de l'enfoque suposo que per agafar més marró que blanc, no sé....