Desubicat

miércoles, 2 de abril de 2008

5 comentarios:

Marçal dijo...

Ja ho he dit al post de Sergi. No és del grau de desubicació que jo havia imaginat però em sembla molt xula i molt ben realitzada. I si, entrenc que literalment la primera pua de la forquilla no està on li tocaria i per tant està desubicada. Màgrada molt la pinta de raspat que té el metall. També el joc d'ombres i brillos que li has donat.

Punt per la bèstia!

Lluis-T dijo...

no em convenç i la idea tampoc. A nivell de composició no m'agrada, massa centrada. Tampoc a nivell de contrast i potser hagues guanyat amb algun brillo. Vull dir, que la trobo un pel sosa i que tal i com l'has plantejat l'element tècnic hauria de pesar més, en el meu parer.
salut

Octavi dijo...

La teva foto em sembla molt maca però pot-ser massa fàcil de composició (Aquí estic d'acord amb en Lluis). L'idea em mola, però no m'ha convençut.

Aquest cop no hi ha puntet.

Sergi dijo...

1point more

Grey dijo...

Com ja he dit a la foto d'en Sergi... No puc decidir!!! M'agrada la teva foto. M'agrada quan algu m'explica una cosa i em queda clara amb el minim d'informacio. Aquest repte em demostra el que ja imaginaba i es que no vaig ser massa benevolent amb el repte de Lost (sense mala intencio). Et mereixeries el meu vot. Pero com ja he explicat a l'altre comentari ho deixare com esta perque pels motius ja exposats crec que la d'en Sergi tambe el mereix. Ho sento pero es que ho heu fet massa be... Per mi...