Street

viernes, 11 de abril de 2008


Morning streets, originalmente cargada por 3eses ٭.

4 comentarios:

Octavi dijo...

Aquesta fotocomposició es collonuda. M'agrada tot. La composició de fotos, els colors, el contrast, la perspectiva, enquadres... Molt i molt bé. Retratar y donar el teu punt de vista de la vida cotidiana et surt realment bé.

Tb m'agradat molt el fet de que hagis sortit al carrer i t'hagis posat devant de la gent.

Punt pel nen i punt.

cmntez@gmail.com dijo...

Estic d'acord amb l'Octavi és una composició molt captivadora tot de gent mirant a càmera amb tant diverses activitats.

Puntet.

Lluis-T dijo...

ep voto nomès, ja comentaré. El meu vot és per al Sergio

Marçal dijo...

Em sumo a la resta de gent i et voto perque també m'agrada tota la composició. Els colors lliguen tots molt bé i els encuadraments són ben buscats.

punt