Compra compulsiva

viernes, 18 de abril de 2008


7 comentarios:

Octavi dijo...

Aquest he de dir que no em convenç cap de les dues propostes, no per calitat tècnica, sino per concepte.

La teva imatge podria ser qualsevol cosa; una entrada en un cine, o en un forum, o xiula... Però m'agrada els colors, tenen un punt nadalenc que li va al tema.

Punt per a tu.

Marçal dijo...

La teva foto te els elements per ser una foto molt bona per aquest repte però no m'acaba de convèncer l'encuadrament i el moviment de la gent. M'imagino un punt de vista més alt o molt més baix però aquesta visió tant natural de l'escena que tenim al davant em sembla poc atrevida. Els colors M'agraden els colors!

cmntez@gmail.com dijo...

Coincideixo amb els dos postejadors anteriors. Deixa molt obert el tema. Hauries d'haver arriscat un xic més com a fet l'Espín i mostrar una marca o referent més clar per situar-ho. El fet d'escollir el moviment és un encert però trobo que és mouen en un espai poc concret per aquest repte.

Grey dijo...

Torno al bollo despres d'una setmana amb el cap a un altre banda.
Trobo que efectivament una mica mes d'elements "comprables" al voltant de l'accio haguessin donat mes força a l'intencio del repte. La sensacio de moviment pero si que em dona una micona mes de rotllo caotic i irrefrenable davant la inevitabilitat de gastarme els quartos en tantes coses inutils com la meva butxaca em permeti.
No me llena del todo pero te doy mi votu...

Sergi dijo...

Votació superexpres que tinc convidats a casa (estic liat amb els amics 130, 300 i un altre que no recordo com es diu!).

Poseso VOT EXPRESS!!!

Sergio dijo...

Molt bé Lluis. Totes les últimes fotos teves que veig m'agraden bastant. Tenen una bona composició i una gran il·luminació.

La foto del repte m'ha agradat pel tema del moviment i perquè vas tenir els nassos de plantar-te amb el trípode a la porta de l'fnac a fer-la.
Felicitats per guanyar-me, al fin soy libre!! jejej.

Lluis-T dijo...

ep, gracies Sergi! Bon repte!