Soroll

viernes, 28 de diciembre de 2007

5 comentarios:

Lluis-T dijo...

Finalment m'he decidit votar a en Marçal, desprès de pensar-ho molt. La idea hem sembla molt simpàtica. Tècnicament m'agrada la lllum rasant que provoca aquesta ombra allargada en el lladre i aquest efecte mirall en els mobles. Sembla que es pugui sentir el clac clac de les botes per l'habitació, bona ambientació!
Felicitats

Octavi dijo...

Aquest any no! M'agrada la foto i sobretot m'agrada molt el gag. Però la del Sergi m'ha frepat (toma ja paraulota)!

Em sap greu...

cmntez@gmail.com dijo...

Bona feina Marçal. Es nota que hi hagut una el.laboració i és molt divertida però la trencadissa ha fet més soroll del compte.
Tots dos heu coincidit en el b/n i en el joc d'ombres però el tema escollit per en Sergi, clàssic, ha tingut el seu efecte. La seva entra de cop i la teva has d' analitzar-la.
Bueno, Bones festes i bon cap d'any.

Grey dijo...

Haig de dir Marçal que m'agrada molt l'originalitat que normalment tens en les teves creacions. No et deixes dur nomes per l'impacte visual (que no vol dir que no hi sigui) sino que a mes treballes molt be la narrativa que conte la fotografia. Personalment per acabar de rematar la feina m'hagues agradat molt un joc amb el reflexe de la pantalla de la TV a on es pogues veure la persona que esta al llit dormint, ja fos mostrant l'absencia anvers la situacio del personatje o mostrant el moment en que s'en adona del que esta passant (que potser em donaria un element narratiu mes respecte al soroll en si).
Pel cas valorant tot la sensacio de soroll crec que m'arriva mes amb el treball d'en Sergi, aixi que el meu vot hagues estat per ell. Per sort no arrivo a temps i m'estalvio aquesta responsabilitat...

Marçal dijo...

Gràcies pels comentaris. Porto uns dies de poca activitat al repte.
Realment la foto del Sergi fa molta fressa (que diuen a Girona). Vaig tenir unes quantes idees de soroll més directes però quan em va passar pel cap aquesta del lladre, em van entrar moltes ganes de realitzar-la tot i que m'esperava que no fos super xiulosa des d'un primer moment. Vaig disfrutar molt fent-la.

M'agrada el repte. Visca el repte. Bon any a la gent del repte! i a la resta!