XIX Repte - El Menjar Japonès

lunes, 10 de diciembre de 2007

Reptaré en Marçal!!!!! iaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!

Tema: El Menjar Japonès.

PD: com a invitat nou a aquesta web vostra, gracies per les critiques tan positives com negatives sobre la foto. m'he sorpres del que es pot aprendre escoltant de la critica dels demes, pero m'ha molat veure critiques tan ben estructurades, cosa que al Iefc em va desquiciar com molts professors te la descartaven i ni t'explicaven el perque (el vostre cas no ho se, pero a mi em va decepcionar) aprendre mes de vosaltres segur. m'heu obert els ulls!

-XIX-


MIKE vs. MARÇAL

TEMA: El Menjar Japonès

13 comentarios:

Lluis-T dijo...

Se de que parles. Els profes mai tenien temps per tu, els havies d'anar perseguint. En ocasions si que trobaves que algú et dedicava uns minuts, però semblava casi favor personal. I amb cua de gent darrera teu esperant. Si és cert que a primer pasen bastant de la gent i desprès, quan veuen que resisteixes, que realment t'interessa, veuràs que millorarà. Però és una inversió molt forta de temps i diners que crec que mereixeria més atenció per part del profesorat.

Marçal dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Marçal dijo...

Arigato!

Hauré d'esmolar el ganivet!

Octavi dijo...

Pinta bé aquest repte! I el Marçal sempre es garantia de qualitat!

Xiula com m'agrada el repte virusià!!

Octavi dijo...

ja es dimecres...

Sergio dijo...

Que va passar amb l'altre repte?
Heu començat i ningú m'ha dit res?
O us heu rajat abans de començar?
Que vol dir "Xiula com m'agrada"?
L'Octavi ha estat xiulat per un Xiulador?

Octavi dijo...

Si hi ha repte gaire... Es a:

http://reptocador.blogspot.com

Sergio dijo...

Dijuos i no hi ha cap foto.
Cuanta pressió. TicTacTicTac
Se us han escapat els japonesos que volieu cuinar?

Lluis-T dijo...

Divendres, fabes tendres i cap foto...

Octavi dijo...

Però tendres, tendres...

Marçal dijo...

Estic pelant els ingrdients per posar-los a l'olla.
Res de rescalfats!. Tot serà fresc i del dia! Però no serà fast food ehh!!!

Octavi dijo...

Nervis!

Marçal dijo...

De moment tinc els ingredients mig cuits. També tinc allo tipic de les "luces, càmara..." i em falta una mica d'acció!