La mar

jueves, 6 de diciembre de 2007

7 comentarios:

Sergi dijo...

Veig que el repte, no atreu mases mirades, bé seré el primer en disparar.

Començo per la foto d'en Mike.
M'agrada primer de tot que la foto sigui feta en químic, i en b/n (a veure si el proper repte on participi jo puc fer el mateix...)

La composició de la imatge és clara, tenim la imatge partida en dos, meitat sorra de la platja, meitat mar i cel, la disposició dels ponts sobre una linea aurea, dona més força a la part superior que a l'inferior. El format verical el trobo adient, doncs així aconseguim un recorregut visual més llarg. Que ens porta de la sorra fins al mar, marcat per les dues diagonals que formen els ponts.
L'únic però que li veig és potser una mica de manca de contrast (sobretot acostumats com estem a veure imatges superretocades, superajustades i supervitaminades).
Però en general la imatge em resulta agradable a la vista, m'agrada molt la entrada de llum que te per la dreta (la fa més llum de tarda, o aquesta és la sensació que dona...).Relaxant diria, tot i no ser la típica estampa marina.

Sergi dijo...

un cop valorades les dues imatges entrego el meu vot i un yoooooshi! a la foto d'en Miquel.

Sergio dijo...

Miquel, tens el meu punt.
La temàtica que has escollit es de les que m'agrada.
Veien la foto he pensat en un mar controlat per l'home amb les seves maquinetes.
El punt de fuga tan marcat i la ombra que et dona la llum escollida son collunuts per atreure l'atenció de l'espectador i la textura i el fet que sigui en b/n li dona un ambient encara més industrial. Entre realitat i ciencia ficció.

Ara bé, hi ha coses que no m'agraden (para gustos se hicieron los colores):
Li falta un punt de negre.
Em molesten molt les petjades que hi ha a 1er terme a la platja. Passen horitzontalment i dona la sensació que algú a passat per allà sense parar-se a mirar el fantàstic espectacle que tenia al davant. Treu importancia al paisatge.

Octavi dijo...

Mola la foto, pero estic amb l'Espin, que m'agradaria més si tingués més contrast.

Sigui com sigui, la composició m'agrada molt, tb em dona una mica de joc Sci&Fi.

Punt pal nene.

P.D.: Voleu sopa?

Octavi dijo...

Per cert, he estat breu pq estic xiulós i em costa pensar i escriure i tal...

P.D.: No cal que correu, hi ha sopa per tothom...

N'Arnau dijo...

Benvingut al Repte Mike!
Com ho diu el Sergi i per això deu ser veritat de la bona el tirar de químic avui en dia té mèrit...O sigui que per mi has fet una bona entrada d'entrada.
Coincideixo amb els colegues pel que fa a la profunditat del negre,i referent a la composició i com a tret distintiu, la trobo rígida...Vale que la verticalitat dóna tensió i etc. però movent el punt de vista del rollo picant l'enquadramenta o remarcant encara més aquestes peazo de diagonals potser hagués guanyat en soltura.I concideixo amb el Sergio...Les petjadetes molesten de manera punyent.Però com la imatge tota ella és d'allò més formal,doncs té un bonic puntet de benvinguda!

Marçal dijo...

Benvingut Miki:

T'estrenes amb una foto que m'agrada però crec que li falta un xic de treball. O sigui que la base és bona però jo li faria cosetes. La primera reencuadrar-la tallant la part inferior fins que no quedi cap petjada. Crec que com ha dit algu( ara no recordo qui) fan estorb i brutejen la foto. L'alta cosa seria que els negres podrien ser més profunds.

Tret d'aquestes dues coses i potser haver-la provat de fer una horeta més tard, m'agrada i et dono el punt.