La MARC (com diem a St.Pol)

viernes, 7 de diciembre de 2007







Tranquis, tard però arriba.

9 comentarios:

Sergi dijo...

Això és la platja de sant Pol o el mar d'Hades?
Un mar vermell, m'agrada la idea.
A nivell de composició poca cosa puc dir, em sembla veure que hi ha com tres franges a la foto, la mes fosca inferior, la central i la superior amb tots els reflexes.
M'agrada molt la idea, però no m'agrada com la has acabat, em molesten molt aquestes linies que apareixen per sota de la imatge, i m'agradaria veure els "contactes" de les fotos, perquè crec que com idea és bona (em repeteixo ho sé) però no em convenç el resultat, no sé què més et puc aportar, sé que en una foto així hi ha elements que no controles del tot i que és difícil aconseguir un resultat 100% esperat. Jo només et preguntaria (contesta al acabar el repte) tu n'has quedat satisfet?

Sergio dijo...

Hola Lluís i hola a totom. No soc en Sergi Lopez un altre cop, soc en Sergi Espín.
M'incorporo al Repte, de moment com a crític (crítica constructiva eh?).
La Mar, de Lluís-T:
Bona foto.
Llàstima que: la composició no estigui més acurada. Si els reflexos estiguessin totalment verticals al marge crec que hauria tingut més força. No es veuria tant la mà de l'autor i podries pensar més en el paisatge.
També trobo que li falta una mica de definició, està desenfocada i les petites ones que tens en primer terme no acaben de quedar bé.
Els brillos q entren per la part d'adalt de la imatge (4 o 5 franjes de llum blanca) també trencan la "meditació" que podries provocar.

Després d'aquesta machacada et diré el que m'agrada:
Els colors i les formes que fan les llum sobre el mar son realment macos i criden l'atenció al primer cop d'ull, els has trobat i els has capturat correctament. Això te merit. ;)

Octavi dijo...

Hola coma hola!

Estava/estic malalt i per aixó he xiulat aqusts dies...

Al lio:

Estic d'acord amb els Sergis (Benvingut Sergi Espin!!!!!!), mola l'intenció però xiula el resultat final.

El clonar es nota fins i tot a dalt de la foto, quant comença el mar... No gaire punt!

Lluis-T dijo...

ei, que jo no he clonat res!

Octavi dijo...

Eins? La foto es tal cual? Pos no sé... Segueix sense agradar-me massa... Ho sento.

Lluis-T dijo...

No puc fer comentaris. Son les normes, jeje.

N'Arnau dijo...

Vale que sigui Nadal amb llumetes de color per doquier i neons que fan pampallugues,però li trobo a faltar una mica de concreció a l'imatge...I t'ho diu un què és fan de la cosa moguda i/o desenfocada.I a l'hora hi ha certa contaminació lumínica i projecció d'ombres negres que no deixen gaudir netament i plenament del festival cromàtic que suposo què pretenies...Llàstima pero no.

Marçal dijo...

Hola a tots!
Jo trobo que a la foto li fa falta algun element que vesteixi la composició. O potser la superfície d'aigua que agafes és massa gran, i els reflexes es fan massa repetitius i poc intims. La trobo llamativa a primer cop d'ull pels colors i les fromes que agafen els diferents colors damunt de l'aigua però després... el que dic al principi.

Si fas alguna prova més, ja ens ensenyaràs alguna altra cosa. Segur que en surt una winner!

Damián Costa dijo...

Lo primero: bienvenidos a todos los "novatos", a los que participan por primera vez y a los que se incorporan como crítico (por ahora) por primera vez.

Lo siguiente: mi punto es para Miki. Me encanta que lo haya hecho en químico, siempre me ha gustado más que el digital, y creo que es un valor añadido. No creo que sobren las pisadas de la (temporal, porque están destinadas a ser borradas) de que alguien ha estado allí, de la acción humana que se "alarga" mediante los muelles. Sí que me gustaría un poco más de contraste.

La de Lluis tiene varias cosas que no me acaban de gustar: los reflejos blancos en la parte superior, esa especie de "hilos" iluminados de la parte inferior, las sombras verticales que rompen la composición y no acabo de "comprenderla". Por contra, me encanta el delirio de colores.

Ea! Que se me acaba el tiempo: son las 23:58.

Por último... enhorabuena al ganador por su primer reto ganado (me adelanto al recuento porque soy el último a votar)