Soroll

jueves, 27 de diciembre de 2007



9 comentarios:

Lluis-T dijo...

M'hagues agradat votar la teva foto. I ´més veint tota la pre-producció que vas montar. Però hi ha un parell de cosetes que no m'acave de fer el pes i és normal degut a les dificultats tècniques per realitzar-la. D'una banda trobo que li falta més sensació de trencadissa, potser els elements de la part superior de la imatge no són prou significatius i queda com bastant buida aquesta part.
D'altra banda ,com ja et vaig comentar, jo no l'hagues desturat al BN, ja que destacar el vi crec que li hagues funcionat millor. Les copes crec que s'enganxen masa al terra.
De totes maneres, gran foto!
salut

Sergio dijo...

Juer que dificil!

Técnicament les dues fotos son impecables.
En Marçal ha fet una foto molt divertida. Es una escena digne d'un gag dels Monthy Python.
Pero tenint en compte el tema la d'en Sergi "sona" més. Quan la veig sento els vidres trencant-se.

Puntet pel Sergi.

Octavi dijo...

La foto m'ha agradat molt i molt! Tot un currasu tenint en compte que no tens càmara d'alta velocitat!

Podria haber estat millor, si, esclar, com en tot. Però es realment xula.

Vot pel nen.

cmntez@gmail.com dijo...

Coincideixo amb el vot de ' Espín. La sensació el soroll és pot veure en la foto, i està ben dit, es veu.
Voto per aquesta.

cmntez@gmail.com dijo...

Bones festes i bon cap d'any.

Grey dijo...

Be, arrivo tard per votar pero com que vaig dir que ho faria ho fare. Tot i que la opcio triada pel Sergi es mes classica i que coincideixo amb en Lluis que potser en color i vi la sensacio de "caos" o d'explossio hagues estat mes impactant trobo el contrast del fons fosc i els reflexos del vidre trencat una molt bona companyia per la sensacio que ja l'imatge de per si dona del que es volia transmetre amb aquest repte, soroll.
El meu punt hagues anat pel Sergi en aquest cas, aixi que tampoc hagues estat relevant en la votacio, tot i aixi que quedi constancia que el meu vot es teu Sergi...

Grey dijo...

Per cert, ho sento pero no he pensat en dir qui era.
Soc en Ramon, no us espanteu, jejejeje.
Vagi be!!!

Lluis-T dijo...

home Ramon! benvingut

Marçal dijo...

Molt bé Sergi, La trencadissa fa soroll!

La lectura ràpida d'aquesta foto crec que realment ajuda a fer-la més sorollosa encara.