En contra de tot principi ( Fum )

jueves, 20 de diciembre de 2007

3 comentarios:

Sergio dijo...

La foto m'agrada. La composició esta prou bé i la profunditat de camp fa que sigui interessant, però: Que has hecho con el humooo neeeeng!!!.
Sincerament, al primer cop d'ull no m'ha semblat fum , sino uns reflexes aquosos, suposo per que no segueixen les pautes de color aplicades a la resta de la imatge.

Lluis-T dijo...

Cristo, penso que l'has treballat poc. M'agraden aquests colors pastels rotllo Miami vice, pero coincideixo amb en Sergio que de fum res de res. També hem molesta força els elements de la dreta de la imatge(les coquines no hem diuen res i el tall de la estrella Damm de la dreta tampoc).
Crec que podries haver aprofitat aquest reflexe de la mà que s'intueix a la part baixa esquerra.
En fi, no hi ha puntet.

Octavi dijo...

L'imatge magrada; els tons pastels no tant, però entenc que es criteri purament d'estètica personal, m'agrada (en vers les altres opinions) el fum que no hi és, dona la sensació de fum sense ser-hi, la composició es casual, tb m'agrada...

... Però la del Marçal m'agradat més. No hi ha més motiu. Em sap greu, però no hi ha punt...