Repte CCXVI "GOLIAT contra DAVID"

sábado, 29 de octubre de 2011





7 comentarios:

N'Arnau dijo...

Renoi Xesca!La cosa se'n va de mare i s'acaba executant algú...Recurs fàcil i així ens va...La posada en escena naïf en excés pel meu gust i la deriva gore però simpàtica que prèn l'assumpte,juntament en que potser no queda tan representada la proposta del Repte que ens ocupa, m'han decantat per l'alta opció.Ho sento.Aquest cop no hi ha punt.

Marçal dijo...

Recordo alguna foto teva amb cares pintades? O vaig errat i era un d'en Ramon a principis de segle...

Com diu n'Arnau, lo naïf de la foto, potser és un pèl massa evident. Còmica però buscant una sol·lució per una via directa. Una altra vegada serà!

Xesca dijo...

Gràcies per els comentaris companys!

Arnau, en la lluita entre David i Goliat (que en aquest cas és a la inversa) també acabava algú executat...

Sí Marçal, les carones pintades les vaig presentar jo en el darrer Repte que vaig participar. Aquesta però no formava part d'aquella representació.

Salut!

Anónimo dijo...

aquest dit no te masa bon color.
I ha alguna cosa a la imatge que em resultra desagradable, turbador, no sé que és...

Xesca dijo...

Olé Lluis! Gràcies!
Menys mal que algú no la troba ni naïf, ni còmica ^^

Jo també li trobo un nosequè desagradable i aterridor, per això em van sorprendre els comentaris.

To taste, the colors :D

Anónimo dijo...

Esta, entre otras, está genial :D Seguid así de originales chic@S :D

Xesca dijo...

Je, je, muchas gracias Saray (por la parte que me toca).
Un saludo :)