Repte CCXIII "DIORAMA"

sábado, 8 de octubre de 2011

12 comentarios:

somos bipedos dijo...

1 punt. M'has tocat la fibra sensible, m'agraden molt les maquetes, encara que la foto de la cristina té molta técnica.

cmntez@gmail.com dijo...

Com t'atreveixes a dir-me això, m'ofens amb la teva neciesa, topo bípedo! Hago pared y rebota, pa ti!!! Toma, toma!

Damián Costa dijo...

Bipedoman, Cris no es Cristina sino Cristo, y acabas de ser fulminado por una mirada asesina que ha cruzado mares y océanos en busca de convertir un ser bípedo en monópedo. Ay...

Por otro lado, Arnau, me parece recordar (y, gracias al trabajo de Xesca, lo he comprobado) que en otro diorama fotográfico apareció otro ser humano cayendo. Si tu hobby es hacer dioramas con gente a punto de pegarse un piñazo en el suelo, te puedo pasar una par de teléfonos de psiquiatras y te recomiendo irte a vivir a un entresuelo.

Me gustan tus dioramas (¿son realmente un hobby?, que no hobit), pero ya los has usado más de una vez y creo que ésta no ha sido de las veces más originales.

Ahora sería la ostia que me dijeras que no es un diorama, sino un tilt-shift.

Anónimo dijo...

anem a pams. Buscant una mica sobre la idea de diorames, la teva foto s'ajusta bé al tema, el fons és un element tant important com les figures i tot i ser sobri, estem describint excursionistes i cabres que no tenen un bon final. Es veritat que ja ens havies mostrat les teves dots amb aquesta tècnica.
Els colors són força artificials i crec que reforçen aquesta sensació extranya que sempre deixen els diorames, com si els personatges tinguessin vida pròpia.
El format tan extrem en vertical reforça la sensació de caiguda i aquesta canya de sucre dona el pego com a núvol.
PUNT

Xesca dijo...

Ostres! De debó son excursionistes??? o_O'

Deu meu, jo m'havia muntat la peli de que el que esta dempeus amb la mà alçada li havia pegat un tret al que esta caient...

Bé, sigui el que sigui, tot i que la foto d'en Cris m'agrada molt (MOLT), et dono el meu punt perquè m'agrada molt la representació i perquè s'ajusta més al concepte de diorama, que era el tema del Repte.

Punt!

cmntez@gmail.com dijo...

Qui és "somos bipedos"? pensava que era el Grey. Vaja... això... benvigut!

Marçal dijo...

Sera perque aquest cap de setmana comentava amb un amic sobre temes d'escalada, que aquesta tematica la tinc fresca. Em recorda el tipus d'escena de peli d'accio de muntanya. Molt ben aconseguida. El que diu el Lluis sobre els colors i el format, tambe ho penso.

Ha estat un molt bon repte per part dels dos! Felicitats!
Punt per tu!

Algu sap perque avui la mquina no em deixa posar accents?

Sergio dijo...

Punt expres!

Sonia Arias dijo...

Punt!

cmntez@gmail.com dijo...

Patia, patia molt perquè dic, pensava, rumiava, recordava i no parava de dir-me almenys ara té un smartphone, ara té un smartphone, no ho facis, no ho facis, ara tens millor qualitat de càmera però en veure això vaig posar-me dret, vaig pujar-me els pantalons i vaig pensar, vale aquest repte la de guanyar.

N'Arnau dijo...

Salutacions a tots als votadors d'una i altra banda!I gràcies Cristòfor per deslliurar-nos de l'esquitxada...Doncs sabieu que no era concient del tot del meu alt grau de replicació diorameica?Gràcies per la lliçó de psicoanàlisi...Així podré arribar a ser millor persona.I no és un hobby,però si em fascina d'allò més tot aquest tingladu
maqueto-diaromeic.
I a en Lluis;digues-li canya de sucre digues-li cotó fluix,tot si val.

somos bipedos dijo...

Oh Cristo, sento haver confós el nick amb un altre nom de l'altre gènere. No era la meva intenció. Per cert no tinc la capacitat oratòria ni les idees de Grey, sóc bastant diferent, però de gènere masculí com tu i ell.