Repte CCXVI "GOLIAT contra DAVID"

sábado, 29 de octubre de 2011

10 comentarios:

N'Arnau dijo...

El meu punt va per tu somos bipedos!Si visualitzo la posada en escena en un entorn tipus Matrix "donde el reinado de las máquinas" doncs em queda l'imatge d'allò més resultona...A destacar la multi-fona d'en David i la pose de "a mi me la suda" d'en Goliat.M'agrada.Potser l'execució tècnica per mi flaqueja però el recurs del contrallum funciona.Punt!

El Costillero dijo...

Punt? (no em deixa botar el navegador...)

El Costillero dijo...

OK... por fin...

Marçal dijo...

Jo també dono el punt a aquesta encara que tard...
Com diu n'Arnau, el contrallum funciona bé i és clar el blanc i negre era casi innegociable. Quan a la representació, hi veig el lligam entre dues potències de diferent calibre. Endavant bíped!

Damián Costa dijo...

PUNTO...

Llevo todo el día intentando votar. A ver si mañana me deja comentar.

cmntez@gmail.com dijo...

Una bona voltejada a la realitat casi un combat David vs Goliat sembla un Octupus vs Borja Prado.

Xesca dijo...

Felicitats Bípedo!
Estás que te sales :)

Una curiositat: Això de la foto son aillants elèctrics de baquelita d'una instal·lació del carrer???

Xesca dijo...

Ui, sorry!
Baquelita noooo. Volia dir porcel·lana :P

somos bipedos dijo...

exacte Xesca.
d'aquestes antigues que ja no s'acostumen a utilitzar per la normativa elèctrica.

Anónimo dijo...

bona,
ben aconseguida la sensació de moviment, gràcies a una correcta disposició dels elments i de la lectura de la imatge.
També enhorabona perque nomès amb un contrallum tothom ha intrepretat la imatge.