Repte CCXV "MENTALISTA"

sábado, 22 de octubre de 2011

6 comentarios:

Sergio dijo...

Punt! No acabo de veure la relacio a cap de les dues propostes amb el tema, pero aquesta m'ha agradat en quan a la originalitat de la tècnica.

La de l'Arnau està molt divertida i ben resolta però no m'ha arribat prou!

Damián Costa dijo...

PUNTO.

Creo que con la sencillez de la técnica (a veces juega más a favor la sencillez) has conseguido reflejar el tema y, más aún, hacer que imagine algo tras la foto. Me he imaginado a alguien "moviendo los hilos" de la política del país a través de la tele, como un mentalista a distancia. O alguien abducido por los mentalistas-políticos que, sólo así, es capaz de ver lo más aburrido de este mudo: el debate sobre el estado de la nación.

Buen principio, pero que sepas que lo tienes difícil porque la foto del Arnau también es buena.

cmntez@gmail.com dijo...

Sento per arribar tard, és la segona vegada.
Després de veure i pensar, m'ha sortit un gra al cap de fer-ho, he decidit donar-te el vot.
La imatge de l'Arnau però està molt bé. Però com diuen a prop d'aquí la senzillesa i la idea han sigut, en el meu cas, determinant.

N'Arnau dijo...

Salut ColeguesReptairesVotadors!La cosa ha anat igualada però si donem entrada al vot tardón(altrament dit vot d'en Cristòfor) el guanyador és en com se digui bípedo aquest...I jo me'n alegro.Poquets que som potser tenir en compte tots el vots.Que creieu?(Altrament no recordo ben bé com fa la normativa...)

Xesca dijo...

En primer lloc: Benvingut (amb una mica de retard. Mil disculpes).

Tècnicament la teva imatge em sembla molt correcte però la de n'Arnau em va entrar millor perquè ràpidament li vaig trobar relació amb el tema d'El Repte.

L'explicació que en fa en Damià m'ha convençut bastant, i m'ha fet veure-la des d'un altre punt al que jo no vaig saber arribar per mi mateixa.
Potser és perquè com que la tele no té massa cabuda a la meva vida, no tinc prou conciència del seu gran poder de manipulació.

Bon Repte i felicitats per la teva victòria! ;)

somos bipedos dijo...

gracies, és la sort del novato". Damià l'ha explicat millor que jo mateix,jeje. Tinc variants on es veu el polític que parla però vaig pensar que deixar-lo ocult era la millor forma ja que no volia tractar d'il.lusionista a un polític en concret. I lo de la segona persona que mira o dirigeix no era l'efecte cercat però m'agrada més encara que l'altra.