Repte CCXIV "COSTA"

jueves, 13 de octubre de 2011

10 comentarios:

Anónimo dijo...

així m'agrada, penjada la foto dijous!

Xesca dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Xesca dijo...

Mmmmm... Em costa molt enténdre-la, però... Suposo que aquí està la gràcia... No?

Punt!

Sergio dijo...

Punt!

cmntez@gmail.com dijo...

Punt! Fora de temps, ho sento.
La idea del Damián l'he trobat molt més original però l'efecte final m'ha fet rumiar-ho dos cops i finalment he decidit votar l'horitzó que deixa entreveure una costa a 100mts o 50km. anant "go along" fins topar amb la paret com a minin. Millorant la qualitat seria una molt bona imatge. És una molt bona idea. Lo bo si ho veus dos cops bo, "more and less".

somos bipedos dijo...

Molt bona, l'una com l'altra. Mmmm Puntuo aquesta perquè m'ha sorprès més.

Damián Costa dijo...

Creo que yo vi, rápidamente, al menos 3 referencias al tema: la "cuesta" hacia arriba, el camino serpenteante que "cuesta" subir y el desenfoque que hace que "cueste" mirar el conjunto.

Esto es lo que más me gustó de la foto: que en la interacción del espectador también se puede hayar el tema.

De todas maneras y para no perder la oportunidad de hacer la broma: ENFOCA-ME-LA, ARNAU, ENFOCA-ME-LA. Jeje.

N'Arnau dijo...

Salut colegues!Que dir que no hagueu comentat vatrus abans...Cert que la qualitat chirria,mea culpa,i bravo al llibertinatge i no a la llibertat interpretativa...Gracies vots i un dia no molt llunyà vaig i a en Costa li enfoco quelcom.

Xesca dijo...

Gling, gling, glooooong...

Atenció, atenció!
Es prega a SOMOS BÍPEDOS faci el favor de passar per la pàgina principal del blog d'El Repte perquè ha estat reptat!

Gràcies!

Damián Costa dijo...

Tu me puedes enfocar lo que quieras, cuando quieras.