Repte CCXIV "MENTALISTA"

sábado, 22 de octubre de 2011

7 comentarios:

Xesca dijo...

Punt!

PS - Comento en un altre moment

Anónimo dijo...

punto, después comento!

Damián Costa dijo...

Me ha gustado, de verdad.
La deformación del ambiente en dirección a ese supercerebros me ha encantado.
Pero, precisamente el hecho de tener que haber añadido algo ficticio es lo que me ha decantado por la otra foto. Además, tú no necesitas añadirte nada, tú ya vas sobrado de cerebro.
Y, por cierto, está enfocada, ¿verdad? Es que no me lo puedo creer. Jeje.

N'Arnau dijo...

Salut ColeguesReptairesVotadors!La cosa ha anat igualada però si donem entrada al vot tardón(altrament dit vot d'en Cristòfor) el guanyador és en com se digui bípedo aquest...I jo me'n alegro.Poquets que som potser tenir en compte tots el vots.Que creieu?(Altrament no recordo ben bé com fa la normativa...)

somos bipedos dijo...

Doncs jo no tinc idea de com funciona això i què es fa en el cas d'empat o si es consideren els vots fora de termini, ni de quin termini parlem. (podia haver-hi unes instruccions per als nous).
Per cert, la meva enhorabona,Arnau. Desitjo algun dia, en el futur poder controlar els efectes, com molts de vosaltres. Ja direu com s'acaba això.

en Sergi dijo...

En cas d'empat el que sempre fem és:
El vot emés per l'últim participant, comptabilitza doble.
En el cas que ens ocupa,
2 a 2, empat, l'últim participant va ser en Damià, així doncs aporta el vot de calitat per desfer l'empat.

Així doncs amic bíped, et toca reptar!

Xesca dijo...

Et vaig donar el meu vot perquè, a banda de que la teva imatge m'és més atractiva que la d'en Bípedo, vaig interpretar el tamany desmesurat de la "perruca" que et vas col·locar com una metàfora referida a què un "mentalista" té desenvolupada una part del cervell que la resta de mortals tenim adormida.

De sobte un dia et lleves amb un "problema", i el primer que fas és preguntar a Sant Google què és el que t'està passant... XDDD