Repte CCXII "Retorno"

domingo, 25 de septiembre de 2011

9 comentarios:

Octavi dijo...

La teva també mola però es massa literal. Tot i que el rotllo "Contact" m'ha posat calent...

Però no hi ha pany.

Damián Costa dijo...

PUNTO para el retorno futbolero. Comento cuando pueda.

Sergio dijo...

Punt tard, m'agrada meés el tema!

Marçal dijo...

Aquesta és una foto que porta a la memòria alguna de les fotos del Sergi. M'agrada l'encuadrament i el color.
El tema queda més evidenciat que en la del Sergi i el conjunt m'agrada molt.

Punt fora de temps...

Xesca dijo...

Punt (més que tard però no influent).
Ho sento. Semblava que havia de ser un dilluns tranquil...

Bon "retorno"!

en Sergi dijo...

Vinga el tema!
No se que ha passat aquesta setmana però a part de votar tard, no hi ha cap esforç en entendre o comentar res, i això vol dir una de dos, falta de ganes, temps, energies, etc o que les fotos són una puta merda que no hi ha per on agafar-les.
Com estic convençut que la segona opció no es certa, crec que hi ha en general una mica de saturació del repte, que potser amb el temps s'ha convertit més en una obligació que no pas un gaudi. I ho dic jo que porto molt temps "enretirat" del repte, o sigui no us ho prengueu com una reganyina sinó com el que és una reflexió en veu alta.

en Sergi dijo...

Al lio!
Retorno i ens mostres un cel estrellat amb una antena...
Em sembla veure clarament un anhel de saber, l'espera d'una explicació a un dubte llençat a l'aire.
La resposta a la pregunta.
Tècnicament la foto trobo que és una mica fluixa, les estrelles estan mogudes, i la contaminació lumínica de la part inferior de la fotografia em resulta força molesta i crec que embruta la fotografia.
El plantejar una foto vertical crec que reforça l'idea d'espera, de separació física entre la qüestió i la possible resolució de la mateixa.
I que te tot plegat a veure amb el retorn?
No es tracta d'un retorn a casa per Nadal, no es un pacte fet amb un comerciant de carrer, és un retorn a la nostra crida, que de vegades arriba i d'altres l'esperem tota la vida...

somos bipedos dijo...

a toro pasado...
Molt ben trobada (i no m'ha convidat el lluis a res).
Jo crec que te un defecte de màquina (la meva càmara no es massa bona i també fa el que vol a la nit: els colors els accentúa, estels amb varis colors, etc.).
Lo de tallar una mica la parabòlica crec que també li dóna ... no sé què però alguna cosa... (excuseu-me per la meva mala capacitat d'expressió).

Anónimo dijo...

somos bípedos... ummm..segur que ens coneixem, però amb aquest alias...qui ets?