"Il Mostro"

sábado, 10 de septiembre de 2011

6 comentarios:

Anónimo dijo...

no he sapigut identificar les teves intencions i això m'ha desinflat...
veig elements que no aconsegueixo encaixar.. no point

Xesca dijo...

"Il Mou-stro"? :)

La idea és molt bona i original. Et dono el meu vot precisament per la originalitat. L'execució no m'acaba de convèncer.

Punt!

Marçal dijo...

Com el Lluís, no veig massa bé la intenció. Tècnicament ens tens acostumats a afinar més. No point.

Anónimo dijo...

eooo! que pasa amb el nou repte!"!

somos bipedos dijo...

tard, com sempre, sóc aquí. Una foto mostrant un monstre. No m'havia fixat en el "vello" de les extremitats superiors. I veient que actualment els "vellosos" som objectes en extinció, t'hagués puntuat. La part del raig... la trobo redundant (ja és prou monstre).

Grey dijo...

La Xesca ja ha dit de qui es tracta.

Ara em tiraré de la moto, dient que a italia al Mou li diuen "Il Mostro", que el paio ha demostrat amb els seus actes que en te força de mostro, que el propi futbol en si es un mostro, que Barça i pudrit son els 2 actuals mostros d'aquest mundillu...

Fins i tot podría dir que per a mi, "Mostro" no te connotacions de "monstre" al us. Per mi es més una cosa humoristica i mes amable (a aquell que fa be una cosa, li diem: "Eres un mostro!!!"), que no pas una poart més del terror...

Tot això us podría dir... I us mentiría!!! NO vaig estar massa al cas del repte, i dissabte mentre feia el dinar m'en vaig enrrecordar. I el que teniu davant no es res més que el fruit de l'improvitsació abans de marxar. Técnica de guionista, adapta el que tens a mà i es asequible a les teves possibilitats a l'idea original, i que sembli un gir argumental acojonante!!!!!

Perdó a qui no ho enten (a quin mon viviu? XDDD) i a qui no li ha agradat l'execució (el proper cop ja us fotre un cap tallat i així tindreu execució, dropols!!!! XDDD)...