Repte CCIX - Actituds

viernes, 2 de septiembre de 2011


9 comentarios:

Sonia Arias dijo...

Punt perquè m'ha agradat la idea, la idea de la composició i el molt bon resultat! yeah!

Marçal dijo...

El punt aniria per aquesta. Curiós de veure com una pose i una manera de vestir, conferèixen una actitud ben diferenciada en el 4 personatges.

Marçal dijo...

Molt bona feina!

Sergio dijo...

Quillos, que poca participació...

Qui ha guanyat? Com va el tema en cas d'empat?

Xesca dijo...

Sergi, per mi has guanyat tu. Amb la poca participació que hi ha hagut, el vot fora de temps d'en Marçal hauria de ser vàlid.

M'ha agradat molt la teva idea. M'hauria agradat veure't de paparazzi per Barna :)
Bon Repte!

Repta tu i a veure si la penya "torna de vacances" que darrerament tenim el Repte a l'UCI.

Salut!

Sergio dijo...

Okydokey!

Anónimo dijo...

La idea és bona, tot i que crec que hagués guanyat en dinamisme amb un 2 cap endavant i dos cap enrera.
Si entenem que viure es una "actitud", la foto encaixa.
Negatiu: el fons no està masa cuidat, per tant crec que dilueix la força dels personatges.
Bon repte!

Damián Costa dijo...

Tècnicament la foto no té cap però. Però... es un tipus de solució que em vist força pel repte (i jo m'incloc): secuència d'imatges, descriptives o narratives, per mostra els diferents estats.

Crec que aixó hagués estat el que em fes votar per la Xesca.

De totes maneres, no coincideixo amb en Lluis en que el fet de que el fons no estigui massa cuidat sigui un aspecte negatiu: a mi em provoca que resaltin més les figures humanes.

Grey dijo...

Una imatge molt "Sergiespiniana". I amb això vull dir que si hagués de reconeixer l'autor ho hagués encertat. Estil propi, signatura del que es pot considerar un fotograf...