Repte CCXII "IRREPARABLE"

viernes, 30 de septiembre de 2011

7 comentarios:

Xesca dijo...

Bombolles efímeres, sempre formant àngles de 120º (això s'aprecia perfectament), realment irreparables un cop que esclaten.

M'agrada molt la foto, tot i que la trobo una mica deslluida en ser en blanc i negre.

Una pena que el reptador contrincant s'hagi volatilitzat com una bombolla esclafada.
Darrerament això és can 60...

cmntez@gmail.com dijo...

La fluita de líquid, espero que no hagi sigut la peixera.
Punt!

N'Arnau dijo...

Ehem...A can 60 quan falta el reptador que repta com desenreptarà el reptaire reptat?Estic faltat d'experiència en aquests casos de desamparamenta...

Xesca dijo...

Felicitats Arnau, has guanyat.
Ja sé que guanyar així no mola gens (gens ni mica), però és el que hi ha...
Usia que et toca triar tema i reptar.
Àpali, a las boas noites.
Salut i sort :P

Marçal dijo...

Bona foto Arnau! Ahir no vaig poder votar perque era fora, i diumenge, vaig esperar fins a última hora per si el Sergi postejava... Llàstima.

Felicitats en el teu retorn al repte!

N'Arnau dijo...

Ep!Gràcies per la votamenta a tots 3...I com diu en Marçal,confio que aquest retorn per part meva sigui d'allò més permanent.M'aplicaré.Salut!

Anónimo dijo...

Irreparable es la no participació d'en Sergi (irreparable e impresentable), però et mereixes que tots hi deixem la nostra opinió.
La primera interpretació, que vaig tenir oportunitat de comentar-te dissabte, va ser que les bombolles eren formes úniques e irrepetibles, no hi trobarem mai dos exactament iguals, com les persones, per tant la seva pèrdua és irreparable.
Desprès de la conversa de dissabte una mica crec que anaves per aqui, parlaves de la matèria orgànic (i també de les putes càmares modernes que ja no es reparen). Un debat força interessant sobre cap a on camina aquest món, a l'abisme..